V Egypte časť 1. (súťažná)

19. 10. 2021 Rasto_svk

S manželkou sme využili výhodné ceny a na poslednú chvíľu sme sa vybrali na dovolenku. Last minute – Egypt – Hurghada – 5 hviezdičkový hotel – 10 dní. Do Egypta sme prileteli uprostred noci. Ešte hodinu sme išli autobusom. Dve hodiny sme čakali na recepcii. Konečne sme prišli na izbu. Krásna veľká s úžasným výhľadom na more. Najkrajší bol ale pohľad na ten dokonale nasvietený areál. Z celej cesty sme boli taký unavený že sme sa len vyzliekli a nahý sme išli spať.

Deň 1.

Ráno som vstal. Manželka ešte spala. Pokochal som sa jej krásnym telom, vybral som z tašky laná. Pobozkal som ju a ona sa zobudila. „Začneme dovolenku“ a pleskol som ju po zadku. „Nechaj ma ísť aspoň na záchod,“ protestovala. „mala by si začať poslúchať, v tejto krajine sú tvrdé tresty.“ Posteľ bola veľká a masívna. Vybral som putá, nasadil jej ich a lanom som ich pritiahol cez diery v čele postele. Na každú nohu som uviazal lano a roztiahol som ich od seba. Lano som pevne uviazal o nohy postele. Bola krásne natiahnutá. Prešiel som jej rukou po stehne až medzi nohy. Prstom som jej prešiel po klitorise. Už začínala vlhnúť. V tom sme počuli ako na dvere niekto zaklopal a krátko na to niečo šťuklo a dvere sa otvorili. Ja som rýchlo cez manželku hodil paplón. Teda to ani nebol paplón skôr len taká plachta, ktorá okamžite okopírovala jej telo a teda bolo hneď jasné čo sa pod plachtou deje. Obzvlášť keď jej trčali nad hlavou priviazané ruky.

Do vnútra vošiel mladý Egypťan. Stredne vysoký, zarastený, tmavé vlasy, taká obyčajná postava, cez tvár mál červené rúško. Oblečené mal červené nohavice s čiernymi pruhmi a biele tričko. Začal sa nám ospravedlňovať a odchádzal preč. Všimol som si že drží v ruke uteráky. Zastavil som ho a opýtal, prečo prišiel. Vraj nám zabudol dať včera uteráky a nemali by sme s čím ísť na pláž. Otočil sa naspäť do izby a podáva mi ich. Oči ale nespustil z manželky. „Nepotrebujete vymeniť obliečky?“ opýtal sa. Pozrel som na manželku pousmial som sa. „Áno, môžete nám to vymeniť.“ Išiel k vozíku zobral dve plachty šiel k manželke. Chytil s prudko z nej strhol plachtu a ukázala sa mu v plnej kráse. Čistú a poskladanú jej položil medzi nohy a vybral sa k dverám. „Zajtra o 9:00 vám donesiem zase čisté prádlo.“ Zatvoril za sebou dvere a už sme len počuli ako presúva vozík k ďalšej izbe. Pozrel som na manželku, priložil som si prst na ústa a naznačil jej pssst. Skočil som na ňu a šukal ako o život. Potom sme šli na pláž, džus – vodka, džús – vodka, prehodili sme pár slov o tom čo sa stalo, či mu niečo dovolíme. Ostalo to tak že mi dôveruje a je to na mne ale určite mi to neuľahčí.

Deň 2.

Zobudil som sa a manželka sa už sprchovala. Pozrel som na hodinky 8:55. Manželka to vymyslela skvelo. Vyhla sa tejto chvíli. Zrazu klopanie. Vtiahol som trenky a idem otvoriť. Egypťan tam vysmiaty od ucha k uchu. Upravený v upratovacej uniforme. Mal takú červenú s hrubými čiernymi pruhmi po stranách od hora až dole. Dnes už žiadne rúško. Na hrudi pripnutá zlatá menovka Tarek. Opýtal sa či môže ďalej. Prikývol som a otvoril dvere dokorán. Hneď zobral plachty na posteľ. Keď tam prišiel vôbec neskrýval sklamanie. Manželka opäť pustila vodu a došlo mu že je v sprche. Prezliekol nám posteľ a išiel k vozíku. Opýtal sa či nepotrebujeme suché ručníky. Povedal som mu že nám môže dať. Zobral teda čisté a už sa tlačil do kúpeľne. Keď otvoril dvere manželka bola v sprchovom kúte. Sklo je neprehliadne teda nič nevidel iba siluetu ženskej postavy. Pozrel na mňa, ja som pokrčil plecami a s prianím pekného dňa zmizol za dverami. Manželka vyšla so sprchy vysmiatá.
Na pláži nám v ten deň alkohol stúpol do hlavy trochu viac a skončilo to tým že som vypalcoval manželku priamo v mori a ona ma tam potom vyfajčila. Pred spaním som jej oznámil že ráno 8:55 bude v pozícií 1 kľačať pri posteli, otočil som sa a zaspal.

Deň 3.

Zobudil som sa skôr, manželka ešte spala. Tváril som sa že spím že ako sa tým vysporiada. Zobudila sa aj ona pozrela sa na mňa s tiež sa tvárila že spí. 9:00. Klop, klop. Obaja sme ticho. Dvere sa otvárajú a tam Tarek. Upravený v tej čierno červenej uniforme. Ja som dvihol hlavu a povedal mu aby prišiel za pol hodiny. Prikývol, zatvoril dvere a odišiel. Maželka sa mi hneď začala ospravedlňovať že zaspala že mi to vynahradí a už ma chytala za penis. „za to budeš potrestaná. Viem že si nespala, ani ja som nespal. Ľahni si na postel hlavou ku mne.“ Postavil som za posteľ. Potiahol som ju za ruky aby sa jej hlava zvesila z postele do záklonu cez matrac. Hohy a ruky som roztiahol a uviazal o nohy na posteli. Prikryl som ju plachtou. Vybral som tri štipce na bradavky. Spojil som ich retiazkou. Najprv na jednú bradavku a potom na druhú. Retiazku som tretím štipcom pripojil na tú plachtu. Vytiahol som penis za dal jej ho pred ústa. Otvorila ich, ja som čakal a tak mi poslušne začala olizovať žaluď. Penis mi okamžite tvrdol. Vložil som jej do úst a začal pomaly šukať. Nie hlboko, len tak ako keby ma fajčila. Po chvíli klop, klop. Manželka sa trhla. Ja som pokračoval. Dvere sa otvorili a tam Tarek. Na chvíľu zamrzol ale hneď sa vybral k nám. Všimol si môj patent na bradavkách. Chytil plachtu a prudko ju strhol. Manželka skríkla ale môj penis to tlmil. Jeden štipec sa jej odtrhol z bradavky a povolil aj ten na plachte. Ja som jej začal tlačiť penis hlbšie a rýchlejšie. Zrazu som jej ho strčil celý do hrdla a držal som ho dnu. Manželku to očividne prekvapilo, vyhrkli jej slzy ale držala. Tarek sa chviľu pozeral a na nohaviciach bolo vidieť že sa mu to páči. Ja som penis vytiahol a manželka zalapala po dychu. Ešte dva krát som to zopakoval a vystriekal som sa jej na tvár. Manželka ťažko dýchala a Tarek sa vybral ku dverám a zatvoril. „Zajtra budeš ráno kľačať v pozícií 1.“
Okolo obeda sa už manželka nehnevala a asi po 5 vodke sme zase trochu vystrájali na pláži.

Deň 4.

Manželka ráno poslušne vstala dala si sprchu a pred deviatou si nahá kľakla pred posteľ, založila ruky za chrbát a sklopila hlavu. Založil som jej masku na oči aby nič nevidela a podal som jej vrecúško. „Otoč sa čelom ku dverám a vystri pravú ruku ako by si to ponúkala.“ A šiel som do kúpeľne. Pustil som sprchu ale všetko som sledovat cez kľúčovú dierku.... skoro nič som nevidel ale čo už... Otvorili sa dvere a opäť perfektne upravený Tarek. Prišiel k manželke obral si vrecúško. Boli tam svorky na bradavky. Poobzeral sa a chytil manželku za prsia. Najprv jej ich masíroval potom jej stlačil bradavku a nakoniec jej založil svorku na bradavku. To isté zopakoval s druhou. Vymenil nám plachty popostielal a cestou späť novú plachtu prevesil manželke cez retiazku na bradavkách. Manželka začala syčať ale držala. Pozdravil sa v ich reči a odišiel. Ja som vošiel do sprchy a osprchoval sa. Keď som vyšiel von manželka si držala plachtu rukou vo vzduchu aby jej neťahala bradavky. Pľasol som jej po ruke. „Kto ti dovolil to dvihnúť? Postav sa!“ Dal som jej dole masku z očí a odopol svorky. Trochu zjojkla. Chytil som ju za vlasy a ťahal do postele. „Na štyri!“ Vybral som malý vibrátor a hodil som jej ho. „Zasúťažíme si . Kto sa skôr urobí vyhráva. Ak budeš skôr odpustím ti ten prehrešok ak ja trest ťa neminie. A nieže budeš predstierať vieš že to poznám.“ Začal som jej penisom krúžiť okolo kundičky a potom som ju začal poriadne šukať. Ona si hneď začala dráždiť klitoris. Po nejakej chvíli som ju začala plieskať po zadku čím ďalej tým silnejšie a rýchlejšie. Krátko na to som sa do nej vystriekal a skoro hneď ako som ho z nej vytiahol sa urobila aj manželka. Schúlili sme sa k sebe a túlili sa. Trochu sme zaspali a vstali až pred obedom. „za trest dnes budeš chodiť s týmito plavkami. A vybral som jej mikro bikiny. Boli to v podstate len tri čierne šnúrky s mini trojuholníkom vpredu. Mohla si ich obliecť akokoľvek nič nezakrývali. Hodila na seba plážové šaty šli sme na obed a potom na pláž. Na pláži si dala šaty dole a pútala hodne pozornosti. Dokonca jeden Egypťan čo tam chodil s ťavou a ponúkal jazdu na ťave tak prišiel za nami či sa nechceme zadarmo povoziť :D Čo sme využili. Manželke ochotne nastavil rabaka – schodík z rúk. Keď vyskakovala na ťavu tak mu ukázala komplet všetko. Keď sedela na ťave stále sa jej bikiny posúvali a v podstate ukázala kundičku celej pláži ale málo kto niečo videl lebo za nami zapadalo slnko. Keď sme prišli do izby čakalo nás tam veľké prekvapenie. V strede chodby bol pranier. Veľký drevený pranier s veľkým otvorom na hlavu a dvomi na ruky. Manželke som okamžite povedal aby to skúsila. Vrchná časť sa otvárala na pánte. Nebola nijak ťažká, verím že by si to manželka sama aj otvorila. Položila tam hlavu a ruky. A ja to privrel. Stála tam taká prehnutá a bola neskutočne sexi. Vyhrnul som jej šaty a stiahol tie nohavičky a začal ju šukať. Ten večer sme si užili kopu srandy s pranierom. A samozrejme že sme sa dohodli že ráno bude manželka v tom zatvorená.

Deň 5.

Obaja sme vstali dosť skoro a dali sme si spoločnú sprchu. Manželku som rozdráždil a do praniera som ju zavrel tak že je z kundičky šťavy doslova tiekli po stehnách. Ja som si obliekol šortky. 9:00 Klopanie na dvere. Ten je neuveriteľne presný. Otvoril dvere a manželka na neho špúlila zadoček a kundičku. Tarek mal dnes trochu inú uniformu. Na vrchu mal ešte navyše také sako. Celé červené s čiernymi rukávmi a pásmi pod rukami. Golier a gombíky boli takisto čierne. Vyzeralo to fakt super. V podobných uniformách boli na recepcii. „Skvelá uniforma.“ Pochválil som mu. „Special day – special uniform.“ Odpovedal. Prikývol som. Vždy keď išiel okolo manželky šuchal sa o ňu a obchytkával ju. Skúšal koľko mu dovolíme. Keď už niesol len plachty k posteli po ceste manželke poriadne tľapol po zadku. My nič. Cestou späť sa k nej zohol niečo jej povedal postavil sa niečo cvaklo a išiel preč. Zavrel dvere. „Čo ti povedal?“ opýtal som sa. „Že príde o 12:00.“povedala manželka. „To tu nebudeme. Poďme na pláž. Išiel som otvoriť pranier a zistil som že ho zamkol. On tam cvakol kladku. Dobehol nás. Manželka úplne nervózna že mám niečo robiť. Skúšal som to nejako otvoriť ale nie nič. Vybehol som za ním na chodbu ale dnes upratoval niekto iný. Manželka trvala na tom že ju mám obliecť. Tak som jej cez nohy natiahol šaty a nohavičky. Dal som jej stoličku na ktorú si kľakla a sadla si na nohy. Takto sme čakali. Pred dvanástou hodinou som navrhol manželke aby sme dali stoličku preč aby nevidel že mala komfort. Klop – klop. Dvere sa otvorili a vošiel Tarek. Stále v tej uniforme a povedal. „U nás sa ženy nemajú ukazovať iným mužom iba svojmu. Preto som ju chcel potrestať. Keď mi moja manželka klamala zamkol som ju takto od rána do rána. Do kedy tam bude tvoja manželka závisi na tebe.“ Povedal Tarek. Manželka okamžite začala na neho kričať aby ju hneď pustil. „Vrátim sa keď bude kľudná.“ A vybral sa k dverám. „počkaj.“ Zastavil som ho. „Ako si to myslel? Že to závisí na mne?“ opýtal som sa. „Tvoja manželka sa nechová so zásadami hotela ktoré ste mali napísané na stolíku. Ak ju potrestáš tak ju pustím.“ Povedal Tarek. Je pravda že sme si prečítali že nahota je zákazaná, opaľovanie topless je zakázané a podobne.... „Ako potrestať?“ Opýtal som sa. Keďže sme celý čas komunikoval v angličtine tak to čo mi povedal som si trochu zle preložil. Ale v tú chvíľu som to pochopil takto. „Dáš jej výprask s kontrolou.“ Opýtal som sa či ja jej dám výprask a to mi potvrdil tak tú kontrolu som chápal že sa jej pozrie na zadok a bude. Povedal mi že to musí byť 10 za každý deň. Porozprával som sa s maželkou a v podstate to nebolo nič hrozné výprask odo mňa dostáva pravidelne. Takže sme súhlasili. Povedal že jej založí kontrolný náhrdelník kým nebude trest vykonaný. Odopol ju a založil jej taký hrubý nerezový kruh na krk s malou krabičkou na jednej strane. Bolo to dosť výrazné. Ak by sme takto niekde išli schová to jedine pod šatku. Podal nám obálku s inštrukciami a odišiel. Vnútri bolo napísané čo nám povedal a miesto a čas konania trestu. O polnoci a číslo miestnosti B0202. „prečo máme niekam isť? Veď mi daj na zadok tu!“ rozkrikovala sa manželka. „To nebude tu!?“ rozkrikovala sa. V tom skríkla auuuu!!! Ten náhrdelník jej dal elektrický šok. Ten šok sa opakoval každých 30 minút. Maželka trochu sklamane si sadla na posteľ a čakala. Ja som sa šiel pozrieť kde tá miestnosť je. Vo výťahu som si všimol tlačidlo B ale keď som to stlačil nič sa nestalo. Izby boli číslované jednoducho napr. my sme mali 1101. Jedneáste poschodie izba č. jedna. Potom ma napadlo stalčiť B a 2 vo výťahu a zrazu som sa hýbal. Prišiel som do suterénu. Tam som boli všetky dvere kovové a a našiel som aj naše dvere ale boli zamknuté. Popozeral som sa a našiel som iba práčovňu. Asi na nás Tarek niečo skúša pomyslel som si. Pred polnocou sme sa vydali k tým dverám. Manželka sa rozhodla že mu ukáže silnú ženu. Zamkla sa na dve hodiny do kúpeľne keď vyšla bola v krásnych bordových letných šatách. Vlasy vyžehlené, výrazný červený rúž, červené lodičky. Vošli sme do výťahu zadal som číslo B2. V tom dostala ďalší šok. Ale nenechala sa rozhodiť. Znamenalo to je že je 00:00.

Deň 6.