Felicidad., súťažná poviedka

14. 12. 2019 · 4 182 zhlédnutí Pohodovypanapani

Tento príbeh sa stal asi pred dvomi rokmi, ale ostane nám všetkým v pamäti na dlhý čas. Moja milovaná žena vymyslela výlet na Silvestra niekam do tepla. Čo som mal robiť, vybavil som ubytovanie v hoteloch aj na súkromí, požiadal o víza na konzuláte a pripravil si itinerár našej cesty do tepla. Vyhrala Kuba, salsa, mambo, cha cha, rytmo latino. Plán cesty Havana, Trinidad, Vinales, Cien Fuegos, Santa Clara, Santiago plus veget na Varadere. Organizovaná turistika je na riziko oklamania od agentúr, známi mal hrozné skusenosti s Lovcami zážitku bez šancu na reklamáciu. Teda vyhral sólo trip, ubytovanie na Kube od vlády Raula je možné aj cez privátny sektor. Auto sa dá požičať od 50 CuC na deň. Varadero sa dá kúpiť aj bez cestovky v nemeckej cestovke. Let z Viedne cez AF, prílet na CDG 3 hodiny čakanie, strava je tam teda hrozná. Francúzi sú divoký kombinátori, spoja v žrádle nespojiteľné s honosným názvom. Našli sme kosher bistro a výbornú pastrami bagetu, vďaka za to, že táto kuchyňa existuje. Nalodili sme sa do 737, ako obvykle meškala 2 hodiny. Pospali sme si kúsok, prvé jedlo, divoká francúzska kombinácia, teda nič moc pre moje chute. Celých 11 hodin letu sme prežili v priplatkovej premium ekonomy triede s odretými ušami. Letisko La Habana, pasy, víza, kufre, tri hodiny zabité. Výmena eura za cuc, potom auto z požičovne, ide sa na hotel. Je 29 decembra 2017, 22 hodin večer, El Comodoro hotel postavený Američanmi v 50 rokoch nás víta. Obligátnych 10 cuc do pasu aby bol super room. Máme ubytko, náš bungalov pozostáva z dvoch spální, kuchyne a je veľkoryso vybavený sociálnym príslušenstvom. Veľká terasa je plus. Posteľ je king size v každom smere. Klimatizácia v každej miestnosti. Za tie prachy super ubytko. Ide sa späť, jet leg je sviňa na sex nie je chuť, okrem toho máme koniec krámov, teda non passarant companieros. Aj keď moja žena by veľmi chcela, mne sa lesklý kapor nejako nechutí… Ráno sa budíme svieži, u nás je teraz 13 hodín. Ide sa na raňajky, super výber na Kubu, údeniny, syr, mäso, omelety, ovocie, čerstvé džúsy a káva. Natlačený ako kačky sadáme do auta, dnes sa ide stará Havana a Malecon. Objednal som v Girota tour miestneho sprievodcu pre nás. Za 25 cuc na celý deň sa mi to zdalo až príliš málo, ale tak si agentúra povedala. Kontakt na sprievodcu mám v mobile. Ideme na dohodnutý meeting point parking pred hotelom National. Odtiaľto utekal Batista pred Fidelom. Posielam cez internet (kupón mali na hotely) sprievodcovi foto auta a nás aby sme sa neminuli. Naša staručká lada 2104 zachrochtala ale naskočila. Klíma nehrozí, okná a otváracia strecha to istia. Ide sa cez rezidenčný okrsok na Malecon. Obludná stavba ruskej ambasády je naším navigačným bodom. Gps na Kube je zakázané. Sme pred hotelom National. Môj telefón zazvoní, ola seňor Ivan, I m ready, are you here? Yes, we are here. Prichádza k nám dievča, cca 22 rokov, nižšie tak 165 cm, štíhle, pekné prsia asi dvojky, väčšia latino ritka. Červená blúzka , čierne nohavice. Na nohách balerínky. Okolo krku pionierska šatka. Ola, I m Rossita. Ola, I m Ivan and this is my wife Marta, nice to meet you Rossita.
Sadá k nám do auta, teda na predné sedadlo nech viem kam mám ísť. Prsia ma ozaj pekné, pod blúzkou sa jej črtá čierno červená krajka podprsenky. Snedé kopčeky ju vypĺňajú do posledného miesta. Pekná babenka, Marta sa nahýňa k nám medzi sedadlá a akoby nevdojak sa priblížila svojou tvárou k Rossitinej tvári. Mrcha moja divoká, keď ma krámy je nadržaná ako divý zver… Viditeľne sa jej naša kubánska sprievodkyňa páči. No možno bude aj väčšia sranda…. Uvidíme , Havana celý deň prehliadka, pokec s Rossitou, je z Trinidadu, študuje v Havane turistický ruch, internát dnes 30 decembra zatvoria, pôjde domov busom. Pýtame si od nej ďalší sprievod, je perfektná a dobre vysvetľuje. Hovorí že rada, ale nemá sa ako dostať domov k večeri 31 decembra. OK Trinidad máme v pláne na 31, vezmeme ťa domov, dovtedy máš denne pre teba plnú sumu ako sme sa dohodli s agentúrou, plus stravu a ubytovanie. Súhlasí vraví že to je dobrý mesačný plat na Kube. No problem, ideme teda hneď pre jej veci na internát, počkáme ju v aute, po 15 minutach je späť aj s taškou. Ideme sa najesť a na drink. Rossita nás berie do reštaurácie pre domácich, za tri večere s drinkami platím ako za jednu v cudzineckej. Pýtam sa ako je tu s platmi. Minimum je tu 13 CUC, OK to akože na deň? Nie na mesiac smeje sa Rossita. Fajn kujem železo za horúca, dám ti ešte 100 cuc plus kryjem všetky náklady a ukážeš nám reálnu Kubu. Čo ty na to? Súhlasí, bývať budeš s nami na apartmáne, je tam samostatná neobsadená spálňa. Trošku rozmýšľa, po chvíli súhlasí, ideme na hotel, dohlasujene Rossitu, doplácam 25 Cuc za pobyt za Rossi a jej raňajky. Pohodka, ide sa do apartmánu, dáme bazén, problém na svete. Rossita nemá plavky, skúsila si náhradné plavky od mojej Marty, sedia jej ako uliate. Ideme do bazéna, drinky v hotely sú za super ceny, ale zdajú sa mi slabé. Vyberám svoj nový objav 7 ročný karamelový rum kúpený dnes v meste a vylepšujem drinky. Nálada sa zlepšuje. Barmanke sa to nejako nepáči a dáva na stôl fľašu Mulaty, lejte si rum samy, hovorí podráždene. Tak mi to aspoň preložila Rossita. Večer bude Buena Vista Social Club, Rossita vybavila lístky, za super cenu 20 Cuc s drinkami a dopravou. Cez cestovku je to 35 plus doprava, ale veď aj doktori v cestovkách musia žiť… v hotely sú ubytovaní aj slovenský lovci zážitkov, vraj mali super obed za 15 cuc na osobu, no to my sme sa super najedli za 12 všetci s Rossitou. Uhol pohľadu na lov zážitku a jeho cenu. Pijeme a bavíme sa, tancujeme na kubánske rytmy pri bare, do západu slnka. V karibiku je západ slnka ruk cuk a zrazu tma. Ideme na izbu, sprcha a chystanie sa do klubu. Marta ma volá umyť chrbát, viem čo bude nasledovať. Sex v sprche, beriem si ju odzadu, nacvičené pohyby, viem kde chytiť a do troch minút Marta vzdychá a má orgazmus, striekam do nej náklad semena. Po dvadsiatich rokoch sme zohratí je to rýchlovka sa vzájomne urobiť. Občas nám však malé osvieženie padne dobre, uvidíme ako sa vydarí Kuba…. Kým sa obliekame Rossi sa osprchuje a ide sa obliecť, potom sa maľujú obe baby lebo zrkadlo máme iba jedno trvá im to dlhšie. Obe sú super nastrojené na klubovú akciu. Taxík príde o 21, dovtedy dáme drinky a sendviče v lobby bare. Barmanka si nás pamätá, štedro leje do drinkov rum. Cuba libre a piňacolada tečú potokom. Je 21 hodín, sadáme do taxi a smer centrum. Buena Vista Social Club nás čaká, rytmy, mochito a zábava v nás rozprúdili krv, potom ako skončil program ideme ešte do jazzového klubu za Ernestom. Ernesto je chlapík okolo 50 tky a má super klub, je to známi Rossinho profesora, tak sme dostali super miesta. Baby sa smejú a tancujú na rytmus kubánskej noci. Vidím že sa Rossita páči mojej Marte a pri tanci jej to Marta dáva najavo. Jooohooo ta malá kubánska mrška jej to opätuje, teda možno bude v noci pekná zábava. Už tancujeme všetci traja spolu. Rossita pri tanci hýbe polkami zadku ako vo filmoch, sama si dáva moju ruku na jednu polku. Na druhej polke má ruku moja Marta. Divoký tanec a hýbanie polkami. Moje prsty skĺzli nižšie a narazili na prsty mojej ženy, Marta čo robíš, chceš ju? Áno, odpovedá zachrípnutým hlasom, jasné že chcem, dáme si ju spolu. Mám dnes chuť na dobrú zábavu. Tancujeme, telo na telo, ja vpredu, Rossita v strede a Marta vzadu. Naše ruky blúdia Rossite po tele, nebráni sa, skorej sa tomu prispôsobuje. Dávam jej dlhý bozk na krk a po mne jej Marta začína skúmať jazykom ucho. Dievča drží a nastavuje sa, moje ruky jej hladia zadok, Martine zasa skúmajú jej venušin pahorok a občas pohladia môjho zdureného vtáka. V klube sa spustila divoká párty za dva dni bude nový rok, Kubánci si už teraz začínajú otvárať párty na oslavu. Super muzika nás rozohnila, Rossita sa ma pýta či budeme pokračovať aj na hotely? Určite áno zlatko, je jedna v noci a klub zatvára. Berieme taxík, je 31 decembra jedna hodina ráno, sedím so svojou ženou v taxíku v Havane vzadu s Kubánkou v strede a snažíme sa tú dievčinu spolu vydráždiť. Taxikár pýtal 10 cuc dostal 20 cuc a ide s nami na hotel, my s Martou prstami dráždime Rossitu a striedavo sa ju snažíme bozkávať. Podľa reakcií sa jej to celkom páči dievča má veľmi pekné nohy. Dlhé čierne vlasy vyčesané pod drdol, jej pokožka má tmavo snedú farbu, čierne mandľové oči orámované čiernymi mihalnicami a obočím, červené mäsité pery, krásne biele zuby. Je to nádherná mulatka. Pýtal som sa onehdá dávno, ešte na škole mojho spolužiaka Rodriga na pôvod etnika Kuby, je to vraj mix indiánov, hispáncov, čiernych otrokov a Číňanov, Rossita je dokonalý príklad. Je božská, uvidíme aká bude v posteli. Ups moja a Martina ruka sa stretli pod Rossitinými šatami, hladíme jej každý jedno stehno a obaja opatrne skúmame svoju stranu okraja Rossitinych čipkovaných nohavičiek. Ten pocit, keď sa naše prsty stretli na Rositinej vyholenej broskynke. Pomaly na striedačku spolu s Martou prstujeme pičku našej kubánskej sprievodkyne. Rossita hlasno dýcha, až sa taxikár pozerá divne do zrkadla. Je tu náš hotel. Rýchle do apartmánu. Odomknúť dvere, rýchlo dnu, zamknúť a založiť retiazku. Sme tu, Marta už berie Rossi útokom, ich pery sú spojené a dievky strhávajú so seba šaty. Martine ruky blúdia po Rossinom tele, oslobodzuje jej prsia zo zovretia podprsenky, prisáva sa na jej na ružovú vystúpenú bradavku s obrovským dvorcom. Rossi nevie ako ďalej, rýchlo si zobnem dve afroditky a pridávam sa ako chlap a zapájam sa hneď do hry. Moje ruky hladia Rossi po tele a vyzliekajú zvyšky oblečenia, nohavičky jej zrolujem na členky a kľaknem si ku jej pičke. Vonia nádherným pižmom a tečie ako vodopád. Baby sú už nahé a Marta smeruje do kúpeľne aj s Rossi, ja sa rýchlo postavím, vyzlečiem sa a idem za nimi. Pridávam sa k nim v sprche, zlaté 50 roky a USA architekti, sprcha je veľká ako priemerná garsónka na Slovensku. Tak teda poriadne namydlim obe baby a rukami im vyumývam buchtičky. Baby sa začali znova bozkávať a hladkať, rýchlo sa ale osprchujeme a ideme do spálne. Liham si k babám na posteľ, Marta je zaujatá Rossie a je na nej prisatá ako upír. Bozkáva je a súčasne hladká jej venušin pahorok a prstuje jej broskynku. Je tak príhodne na kraji postele, takže keď sa postavím vedľa postele za Martu a vyrazím jej ho tam odzadu je to za okamih. Vykonané a zasunuté, Marta iba hekla aj keď sa bozkávala s Rossi, mám ho vždy v trojke tvrdý ako kameň. Pekne tvrdo naberám pičku mojej ženy, zatiaľ čo ona sa venuje celým telom a dušou našej kubánskej sprievodkyni. Bohovo nás to rajcuje, cítim ako pička mojej manželky čvachtá a tečie, šukám ju na tvrdo odzadu a nakladám do nej rýchlo dávku mrdky. Pohľad na dve baby ma veľmi vzrušil, tak som stále tvrdý aj keď som vystriekal svoj náklad. Afroditky pomáhajú prekonať ostych z povädnutia pýchy nám hanblivým mužom. Líham si za Rossi na posteľ a začínam ju lízať, moja Marta ju bozkáva a dráždi rukami, ja ju budem lízať, dievča viditeľne nemá žiadnu skúsenosť v tomto smere. Vidieť, že to je jej premiéra, ruky má nevyužité popri tele spustené a ticho prijíma dráždenie od mňa a mojej ženy. Pozor zmena Rossita je asi dosť nažhavená, lebo sa začína krútiť a sťahovať a jej pička tečie ako potôčik. Marta si sadla na jej tvár a dala jej svoju pičku plnú mojej mrdky na ochutnávku, ja lížem Rossitu a ona líže moju Martu a tým aj moju mrdku. Dokonalé a krásne zvrhlé. Na obe baby ide asi vrchol, na Marte to poznám po 20 rokoch spoločného života podľa výzoru a vzdychov, Rossi sa nám začína sťahovať. Najvyšší čas si omočiť kokot do kubánskej pičky. Kľaknem si pri Rossitine nohy, pod riťku jej dávam vankúš a zasúvam svoj tvrdý chuj do tej mladej pičky. Nádhera, je o pol stupňa teplejšia a uzučká ako horská cesta. Rossita začína ako nejakým zázrakom hýbať svalmi pičky a zadku, citim sa ako v žmýkacke. Sama si určuje tempo a silu, ja sa ani nemusím hýbať. Latino mrd ako vyšitý. Obe baby sú vzrušené na maximum, moju ženu líže Rossita a moja Marta jej hladí prsia a ošaháva jej telo. Ja prcám do kubánskej krásky, teda lepšie povedané ona prcá mňa. Idem do finále, striekam do Rossity svoju dávku, kúsok po mne sa urobila Rossita. No dúfam, že má tabletky, inak budeme musieť na Kubu chodiť častejšie….
Vyberám vtáka von, ľahnem si vedľa. Marta hlasno heká, má svoj druhý dnešný orgazmus. Jediná dva krát neukojená v našom kolektíve je Rossita, skúšam vymyslieť ako to dokončiť, dávame sa do trojuholníka. Taká nepohodlná trojka v 69, ja budem lízať moju ženu, ona Rossitu a Rossie mi bude cucať kokot. Vďaka bohu za americké postele king size, pomestili sme sa. Môj vták sa dostal do Rossinej pusy, dráždi ho zubami a jazykom a saje ako o dušu. Ja lížem kundu mojej ženy a ona zasa Rossinu kundu. Dokonale, ak toto vydržíme tak sa určite prešukáme k ďalšiemu orgazmu. Podarilo sa, citim ako sa Martina pička sťahuje, strčím jej do ritnej dierky prst, presne ako to má rada, o chvíľu sa zatvára a kričí blahom. Striekam do úst našej kubánke, ktorá vzdychá vylízaná k orgazmu od mojej ženy. Dokonalý Silvestrovský ohňostroj vášne. Po tomto sme zaspali na jednej posteli a spali sme až do druhej popoludní, potom nás zobudila naša upratovačka ako sa pokúšala vojsť. Asi bola silne vyvalená z kombinácie biela, hnedá, biela ktorá bola v apartmáne vidieť po otvorení dverí zabezpečených na retiazku škárou do spálne, jasné že sme ju poslali preč. Rossita toho roku vôbec nestihla novoročné sviatky doma s rodinou. Prišli sme k nim až 2 januára. No napriek tomu bola spokojná a ukázala nám celú reálnu Kubu, ale aj mnoho iných lepších kubánskych tajov života a jeho čaro. Nový rok sme oslávili spolu v Havane v bare a zakončili ho opäť na našom apartmáne v štýle King size. Próspero año y felicidad. Hasta la Victoria Siempre! Náš výlet na kubu trval spolu 14 dní. Doteraz si píšeme s našou malou Kubánkou cez whatup. Niekedy sa musíme znova vybrať na Kubu ten raj socializmu za našou malou Rossitou a opäť s ňou osláviť nový rok na ostrove Slobody v štýle King Size....