Realita vs internet

Threesome

Ahojte , mám otázku . Ako to je podľa vás v skutočnosti , čo sa týka 3jky na amatéroch ? Je vôbec reálne niekoho nájsť ? Každý komu som písal po 4tej správe "foto tváre" .. super , keď oni nemajú ani vyplnený profil *3* som tu na amatéroch preto , lebo niečo hľadám , nie som slobodny , tak asi nebudem posielať fotku tváre , keď neviem , kto je na druhej strane obrazovky nie ? *3* a keď nepošlem tak je po komunikácii *3* ako môže niekto žiadať nejakú foto , keď ju sám nemá ? Však sa stretneme a keď uvidíš či sa vám páčim alebo nie tak niečo vymyslíme nie ? Je to asi pravda , že väčšina párov tu su buď fake alebo chudáci , čo si honia ego nad tým , že mu niekto píše ako by mu pretiahol ženu ?
Z väčšiny komentárov tu cítiť skúsenosť a bohužiaľ naše skúsenosti nenapovedajú o vysokej mienke o nás Slovákoch. Pred pár rokmi, keď sa viac menej pravidelne konali stretnutia Amatérov na východe bolo viac možností stretnúť fajn ľudí. No aj teraz tí ľudia sú tu, len je ťažko nájsť ich v tej záplave honičov, úchylákov, detí, zberačov foto a pod. To, že niekto pošle foto, alebo má galérku nikdy nie je zárukou serióznosti. Naše bohaté skúsenosti so stretnutiami tomu nasvedčujú. Hociakú fotku ti pošle kde kto, ale inteligentnú komunikáciu a elementárnu znalosť materinského jazyka kde kto zahrať nedokáže. A to sa nám osvedčilo ako základná selekcia viac ako posielanie kde akých fotiek stiahnutých s webu. Verím, že viacerí budú namietať, ale niektorí sa riadime heslom, že z prázdnej hoci krásnej misky sa nenaješ.
Dieser Beitrag wurde vom Benutzer gelöscht.