Venčenie v lese ;-)
5.109 vista

Prechádzky v lese mam rád, cerstvy vzduch pomaha vycistih hlavu aj hlavicku. Nestretol som nikoho aj ked ak by niekto zazrel hadam by ani nevadilo ;-)

Inscríbete
rápida y fácilmente en 5 minutos
Inscríbete
rápida y fácilmente en 5 minutos
5.109 vista 1.12.2015 11:59
A 68 usuario le gusta
Me gusta