A jedeeeem.....
25.866 vista

..pan Ctvrtnicek me trochu poblaznil s tou jeho reklamou..takze kdyz on na sankach, tak ja taky.(jenze nebyl snih)
:O(

Inscríbete
rápida y fácilmente en 5 minutos
Inscríbete
rápida y fácilmente en 5 minutos
25.866 vista 3.12.2006 20:23
A 98 usuario le gusta
Me gusta