parik
50.841 vista

Dnes nas tu vidite oboch. Pre dizajnerov: nerobime to vzdy v 4-hviezdickovom hoteli... (fotka2). Pre holicov: partnerka si ju holi, ja nie, a takto nam to vyhovuje... Pre fittnesakov: nemam atleticku postavu, ani tvar manekyna... Sme to proste my, ako nas priroda stvorila, aby sme sa milovali... Alebo, ako hovori ludova mudrost: "Zhora sa podobame, a zospodu do seba pasujeme... :-)

Inscríbete
rápida y fácilmente en 5 minutos
Inscríbete
rápida y fácilmente en 5 minutos
50.841 vista 27.2.2004 11:13
A 60 usuario le gusta
Me gusta