Again a review with the Boss.…
3.044 vista

Opet jsem byl pozvan na vyhodnoceni roku 2025 a planu na rok 2026. Sefova vzdy vi co a jak, a ja nemohl rici ne... Snad mne chapete..:) Jsem Gentleman a zene se ma vyhovet a sefove proste musite..:)

Opet hodnoceni s Sefovou...:)
Inscríbete
rápida y fácilmente en 5 minutos
Inscríbete
rápida y fácilmente en 5 minutos
3.044 vista 1.4.2026 18:06
A 261 usuario le gusta
Me gusta