Oral - vysperkovani techniky

Vase tipy a triky pro bozsky oral

Jsem toho nazoru, ze clovek se ma cely zivot ucit a zlepsovat a tak tedy zakladam toto tema - davam prostor vsem Vam, panum i zenam, abyste prispeli necim uzitecnym a napsali sve nejlepsi zkusenosti, jak provadet ten nejvic bozsky oral, jaky umite dat nebo jaky si umite predstavit, ze dostavate.

Co je pro vas nejvic prijemne? Jaka technika a zpusob? Co okolo toho? Ano, ja vim, kazdy jsme jiny, ale vic hlav vic vi a ve finale, i kdyby tady mela pristat jen jedna jedina rada s necim novym, overenym a pomohlo to alespon jednomu cloveku vystrelit partnera pusou az do oblak, ucel to splni.
Děkuji ti za tohle vlákno. Dočetl jsem se tady o technikách, které by mě nenapadly. Zkusím o to někdy ženu požádat, jestli to projde :)
Ahoj, zde máš můj nazor na orál:

Já mám rád, když žena při orálu nepoužívá ruce (tím myslím honění penisu). Opravdu jen ústa a jazyk. Líbí se mi silné sání žaludu, a potom pomalé jemné kouření hezky nahoru a dolů s použitím jazyka, který dráždí uzdičku. Občas u toho pomačkat varlata a jsem v sedmém nebi. Ale každý to má zajisté rád jinak *4*
SweetChilli2020
SweetChilli2020 Inactivo hace 3 año
Esta entrada ha sido eliminada por el usuario.
Luxusní je když má chlap obrizku jak já a žena ví co s tim
Většinu už tady ostatní probrali (hluboké polknutí, věnovat se koulím a zadku), ale pokud chceš chlapa dostat něčím novým, zkus čaj. Měl by být tak horký, abys ho ještě udržela v puse, aniž by sis spálila jazyk. Podrž doušek horkého čase v puse a přiber péro, ideálně, když na tebe ten chlap neuvidí (třeba zavázané oči). Chvíli kuř, pak spolkni a napij se znovu a opakuj...

...chlap rozkoší poleze po stropě. Mimochodem, tohle funguje skvěle i na orální sex se ženou, klitoris to taky snáší moc dobře. Jen se přitom trochu nabryndá, ale po správném orálním sexu má být stejně mokro :-) (editado)
Tohle praktikuju hlavne s lehce chlazenymi napoji, caj jsem jeste nezkousela 😊.