A jedeeeem.....
25 866 vue

..pan Ctvrtnicek me trochu poblaznil s tou jeho reklamou..takze kdyz on na sankach, tak ja taky.(jenze nebyl snih)
:O(

Inscrivez-vous
rapide et facile en 5 minutes
Inscrivez-vous
rapide et facile en 5 minutes
25 866 vue 3.12.2006 20:23
98 utilisateur l'aime
J'aime