neteba ju setrit neubudne snej
18 775 vue

Na zeny sa ma ist nezne,jemne a s citom. Notreba mysliet aj na to ze kazdy zivy tvor musi tuatam vybit energiu, preto tu svoju kobylku pravidelne nelutostne brebehnem ako teraz.*13* no ustvat sa mi ju este nepodarilo*164*. Prave naopak stale castejsie sa dozaduje coraz ostrejsich "manevrov"*114*

Inscrivez-vous
rapide et facile en 5 minutes
Inscrivez-vous
rapide et facile en 5 minutes
18 775 vue 1.7.2016 02:11
569 utilisateur l'aime
J'aime

Plus d'albums et de vidéos de cet utilisateur