Análek je super,ale zevšední jako všechno.
Boží. Musí ale být iniciativa ze strany ženy. Mně se nejvíc osvědčilo si s dírkou pohrát už ve sprše prstama a pak už to jde samo. A lepší je to vždycky s kondomem.
Stále se nám ještě nevyjádřil nikdo ze zástupců místní něžné přispívající populace 
Abych nebyl ve skluzu, tak anální sex super, pokud není vykonáván na mne
Abych nebyl ve skluzu, tak anální sex super, pokud není vykonáván na mne
Mne spíš zajímá jestli je to pro ženy slast či vzrušení nebo jenom vyhoví partnerovi zajímal by mne nějaký názor ženy jestli má na to chuť sama od sebe se nechat vyšukat do zadečku...
Jestli někdo potřebuje radu, nechť se mě zeptá - na anální sex jsem odborník!
Už jen soudě podle toho, kolik holek mi řeklo, že jim můžu políbit prdel. A holky to poznají...
Už jen soudě podle toho, kolik holek mi řeklo, že jim můžu políbit prdel. A holky to poznají...
No a nakonec co by ne, je to fér
lupni tam panáka a taky ji ho pěkně nastav
Jo jo, u nás je to stejné

Já to zkusil, samozřejmě s obavou a nemá to chybu. Je to úplně jiná dimenze vzrušení.
Člověka i znechutí a odradi přispet do debaty, kde místo názoru na dane téma někdo cpe nesmysly jako reklamu co sem nepatří a nebo zhovadilou seznamku! Vzpamatujte se už!
Anální sex je super. Pokud si dáte k tomu poppers tak se super uvolní zadek a pero se líp dostane kam má. Sám kupuju na http://www.levnypoppers.cz/
Anální sex je super třeba, když si dá poppers, který uvolňuje hladké svalstvo. Kupuju ho třeba na http://www.levnypoppers.cz/
Tak vždy je to i dvou. Já osobně to miluji.
ja osobne som ho mal len s dvoma partnerkami, s jednou asi tri krát ale len tak lehce, s druhou dva razy ale nebolo to úplne také akoby by to malo byť.Ona bola neskúsená a nedalo sa jej zasunúť vtáka úplne do análu, bolelo ju to ale považujem análny sex za super zatraktívnenie sexuálneho života.som za, ale fandím hlavne iným praktikám než do zadku.