Masáž prostaty, komu se líbí

Zkušenosti?

Kdo má rád masáž prostaty a podělí se zkušenosti?
Mě by zajímaly tipy na nějakého "pomocníka" s opravdu silnými vibracemi. Vyzkoušel jsem už kdeco, ale všechno to byla dýchavičná šudlátka. Máte někdo zkušenost s něčím co má fakt sílu?
Podělím se o své zkušenosti, masáž prostaty si občes dělám sám vybrátorem který má trochu zahnutou špičku průměr asi 2,5 cm, většinou se při tom udělám aniž bych honil, ale ten zážitek mi nepřijde tak silný jako při "normálním" orgasmu. Masáž jsem dělal také jednomu amatérovy, který při tom vytekl a řekl mi že téměř nic necítil, nijak jsem mu při tom nepomáhal. Taková je má zkušenost s masáží prostaty.
Přeju ti hodně štěstí při studiu češtiny. A nebo při dělání debila ze sebe.
Po týdnu bych si to udělal sám ne?
Ahoj mám rád mašaž prostaty žažil jsem jí poprvé u doktora jako mladej, měl jsem pocit že se počůrám nakonec jsem vytekl bez erekce. Jinak jsem zažil při prstění analku kdy jsem se udělal a používám zahnutá dilda na prostatu ukápne mi sememo už při zasouvání, foto dilda v profilu. Ahoj mějte se hezky. (modifié)
Zkoušel sem zatím jen sám.. prstem nic moc ale po zasunutí vibrátoru a dostání se na správný místo top.. z ptáka mě teklo jak z nějaký kundy....
Divný thread. Asi neviditelný bo tu Méďa Béďa nemá ani jeden komentář *5*
Jeden červený - Méďa Béďa je tu, ale anonymně. První komentář bude až tak za pět let *19*
Všichni, kdo si masírujete prostatu, si před akcí děláte klystýr?
Úplný klystýr mi nedělá dobře. Jen se vyprázdním a několikrát vypláchnu malým množstvím vody.
Taky si občas strkám prst do zadku. Nějakou chvilku po vyprázdnění si ve sprše pořádně vymydlím prcku, na prst nanesu krém. Ještě jsem potom na prstu nic nevytáhnul, bez klystýru. A to jsem ze začátku vždycky nedůvěřivě čichal. Ale klystýr může být i zábavný a vzrušující.
Spis kdo ji rad nema... to bude mensi cislo 😅😅