Jak na amaterech zaujmout ženu

Ahoj! Nevím uplně zdali sem toto úplně patří, ale k věci.
Již delší dobu jsem tady na amatérech, asi rok - aktuálně z novým účtem.. A vždycky jsem měl strašný problém někoho oslovit, nemyslím tím že bych měl strach nějaké ženě napsat, ale spíš tak, že mi téměř žádná neodpověděla.. A moje otázka zní proč to tak je? Tímto cílím hlavně na ženy, ale kdokoliv může napsat nějaký rozumný názor..

Zkrátka nechápu, co chlap vše musí mít aby zaujal, svalnaté tělo? Hodně alb? nebo třeba VIP a hodně kreditů? Nebo mu pouze stačí pěkný obličej?.. Opravdu netuším, co z tohoto všeho.
Na starém profilu jsem měl alba, plná ověření a stejně jsem měl hrozný problém v tom, aby mi vůbec někdo odepsal.. Ptám se tedy žen, chodíte sem pouze pro zábavu? Nebo vás zkrátka vůbec nezajímají mladí kluci? Nebo nehledáte zde vůbec nic, chodíte se jen uspokojit?..
Omlouvám se za tolik otázek, ale zkrátka to moje hlava nechápe to, že je tak težké, aby žena vůbec odepsala?..

Jednou jedinkrát se mi podařilo že mi žena odepsala a vedli jsme nějaký delší dialog, ale byla to 1 ze sta.. Pokud jestli máte někdo nějakou radu, co pomohlo Vám, třeba jak se více zviditelnit, nebo kde ty ženy hledat? Jestli otravovat zprávami nebo tak něco.. Moc díky za každý názor :)

Nevím jak to mají tedy ostatní ženy ale já si vždy zakládala na kamarádském přístupu.. Prvně přečíst profil, pozdravit, trošku se představit..
Co už dobu vysvětluji je to, že žena přemýšlí nejdříve psychicky a pak až fyzicky takže jí dát prostor aby sama od sebe navázala na tu erotiku..
Žádné ukazování penisu, protože ženy jsou odjakživa zvědavé a když vše ukážeš, nebudeš zajímavý takže už desítky lidí shodilo fotky penisu a vyplo galerie,videa dokud o to nebudou od žen vyloženě požádané..
Ber to jako formu kamarádského setkání, jedná se o cizí lidi a respekt s úctou nic nepokazí a to bez ohledu na to kde jsi a co hledáš... lepší si dát na čas než tím nasazením tu být dny, týdny a měsíce bez výsledku.