Poprvé v Praze?

Ahoj všichni,
jsem úplný nováček a chystám se poprvé navštívit akci tohoto typu v Praze. Cítím směs zvědavosti a nervozity, a proto bych velmi ocenil jakékoli vaše zkušenosti nebo rady.

Zajímá mě hlavně, kam je pro nováčka nejlepší poprvé zajít, jaká je běžná atmosféra a základní pravidla, na co si dát pozor, jak se chovat, aby to bylo příjemné a respektující pro všechny a zda je lepší jít sám, nebo s někým zkušenějším.

Budu moc rád za každý tip. Děkuji za přečtení!

Doufám, že se také můžeme těšit na zpětnou vazbu po návštěvě klubu. Také jsem přemýšlel nad nějakou návštěvou, ale zatím mi to nevychází časově.
Já nedávno bydlel v jednom hotelu v Praze, normální činžák s apartmány. A nějak mi neštimovalo, že v přízemí do jednoho bytu chodí jeden chlap za druhým. Samozřejmě fantazie začala pracovat. Výhoda byla, že dveře na dvůr byly odemčené, byl vlahý večer a tma. Samozřejmě jsem se nemýlil. V bytě se mrdalo, tak aspoň jako nezávislý pozorovatel jsem si to užil. Největší prdel byla, že v zahradě ve dvoře, odkud bylo také vidět, byli další honiči. Pak na schodech nějaký báby prej " neviděl jste naše manžely ". Takže tak.
Zkus club Le Clan. Ale má smysl tam jít až později, tak v jednu ráno.
Můžu se zeptat, jak to tam chodí? Ze stránek jsem příliš nevyčetl.
Vezmeš mě sebou ? Budeme dva nováčci 😀
Ahoj napíš mi sz ak máš záujem
Pokud tě to zaujalo, napiš mi prosím do soukromé zprávy a domluvíme se tam 🙂
Zajdi si niekam, kam môžu aj samotný chlapi.
Komunikuj, pozoruj, ale nečakaj, že budeš šukať prvú ligu na prvej návšteve klubu.
Ujasni si, čo vlastne očakavaš od navštev.
Až po niekolkych návštevách si vyhodnoť klub, ktory si navštívil.
Každý večer v klube, v ktoromkolvek klube je iný.
Môže sa stať, že si po tretej, štvrtej navšteve nič neužiješ, ale môže sa stať, že behom pol hodinky už budeš podavať olympijske výkony.