Tento problém znám taky. Celkově se s tím asi nedá nic dělat, ale nutkání může být ovlivňováno i psychickým rozpoložením. Pokud je člověk v určitém vnitřním napětí, projevuje se to i v silnějším a častějším utkání k "deviantnímu" chování. Mám osobní zkušenost, kdy jsem se obrátil na lékaře právě kvůli některým svým sexuálním zálibám. Pohovor s chápajícímm odborníkem a celkově pak zlepšení vnitřní pohody do jisté míry eliminuje i potenciálně "nezákonné" jednání. Nemám totiž pocit, že by se mělo řešit jen to, jak uspokojit svoje choutky, ale taky to, jak se je naučit ovládat. Už proto, že takový nekonsensuální exhibicionismus je prostě nezákonný a může se objevit někdo, komu to vadí natolik, že se obrátí na policii. Nebo se zachová jako ona důchodkyně před mnoha lety v parku pod Špilasem v Brně, která se k exhibujícímu muži chovala vstřícně, předstírajíce dokonce zájem, aby ho pak, když se přiblížila, nekompromisně holí udeřila...můžete třikrát hádat kam...takže nakonec skončil u doktora a pak hned na policii. Pokud člověka vzrušuje jen honění si před někým, kdo třeba má i zájem se dívat, pak prostě nezbývá, než hledat a hledat. Častěji je ale exhibicionismus jistá mírnější forma agrese, kdy člověka vzrušuje právě to, že "oběť" je zaskočena, je nedobrovolným divákem, vyděsí se, je šokována atd. A tady je právě nutno odlišit tyto dvě formy. Někomu stačí nudapláž, jiný potřebuje ženu šokovat tím, že se před ní náhle zjeví se ztopořeným penisem. V druhém případě je evidentní nezákonnost takového jednání a tato forma se nedá placenou, ani dopředu domluvenou divačkou nahradit - prostě by tam chyběl ten moment překvapení a vystrašení oběti. A tato forma exhibicionismu by se měla opravdu řešit s odborným lékařem. Je to lepší, než to pak řešit u soudu. A pokud někoho vzruší i dohodnutá exhibice, pak je otázkou, zda to není do jisté míry jen náhradní sexuální chování při momentálním nedostatku jiného sexuálního uspokojení. Takže já osobně doporučuju lékaře. A koho vzrušuje mlu