Mě by zajímaly tipy na nějakého "pomocníka" s opravdu silnými vibracemi. Vyzkoušel jsem už kdeco, ale všechno to byla dýchavičná šudlátka. Máte někdo zkušenost s něčím co má fakt sílu?
Podělím se o své zkušenosti, masáž prostaty si občes dělám sám vybrátorem který má trochu zahnutou špičku průměr asi 2,5 cm, většinou se při tom udělám aniž bych honil, ale ten zážitek mi nepřijde tak silný jako při "normálním" orgasmu. Masáž jsem dělal také jednomu amatérovy, který při tom vytekl a řekl mi že téměř nic necítil, nijak jsem mu při tom nepomáhal. Taková je má zkušenost s masáží prostaty.
Po týdnu bych si to udělal sám ne?
Ahoj mám rád mašaž prostaty žažil jsem jí poprvé u doktora jako mladej, měl jsem pocit že se počůrám nakonec jsem vytekl bez erekce. Jinak jsem zažil při prstění analku kdy jsem se udělal a používám zahnutá dilda na prostatu ukápne mi sememo už při zasouvání, foto dilda v profilu. Ahoj mějte se hezky.
(edited)
Taky si občas strkám prst do zadku. Nějakou chvilku po vyprázdnění si ve sprše pořádně vymydlím prcku, na prst nanesu krém. Ještě jsem potom na prstu nic nevytáhnul, bez klystýru. A to jsem ze začátku vždycky nedůvěřivě čichal. Ale klystýr může být i zábavný a vzrušující.
Spis kdo ji rad nema... to bude mensi cislo 😅😅
Urcite doporucuji, orgac extrémní u kurby prst nebo dva nebo vibrátor někdy mi ho huli a strčí mi tam prst a já jeden svůj nebo mi ho huli a ty prsty si tam dam sám nebo i vibrose
Fakt orgasmus je extrémní mám to moc rad
Fakt orgasmus je extrémní mám to moc rad
Chodím na masáže k profi holce...spíš paní. Moc fajn osůbka, a zeptala se zda to chci....jasan. prstem...dvěma a výsledek pecka. Za mě dobrý.
Taky chodim na masaz prostaty pravidelne. Je to uzasny zazitek a navic i zdravy. Prijde mi ze pri masazi prostaty mnohem vic strika.
Jak si to děláš ? Slyšel jsem o tom a je na čase to zkusit
Tak to můžu jen závidět. Navrhl jsem ženě a její odpověď že jsem prase stačila.
Tak můžu pouze masírovat sám
Tak můžu pouze masírovat sám