Jak poznat amatéra na ulici

Amatér na ulici jak poznat

Ahoj amateri napadlo me že plno lidí se tu nesejde ale třeba by se to změnilo kdyby jste toho člověka poznaly na ulici co udělat to že vymyslíme naky znamení na oblečení například červenou mikinu nebo tričko no prostě abys věděl že v té červené mikine může být amatér a kdyz i ty budeš v červeném určitě se na sebe kouknete a budete vědět jestly se chcete dal poznat nebo ne 😉
Tak může jít že srazu a mít ještě Nick na oblečení a nebo podle ručníku na pláži ale bacha na bezdomovce
Modrý pletený parakord na ruce a kombinace zelená nebo červená zelená je svolný se seznámit a zaskotačit červená nikoliv.a ještě doplnit barvou hetero nebo bi lesba gay.a tak se poznáme mrkneme na sebe a ?
To píšeš proto, že nemůžeš jako 4% najít chlapa? Soudím tak podle textu ve Tvém profilu.
Je to dotaz. Proč z toho okamžitě někdo dělá nějaký osobní problém
Jen ze zvědavosti - k čemu ti bude na ulici informace že jsem možná na amatérech? A co s tou informací uděláš? :-D
Třeba proto se bez zábran zeptat: nezamrdáme?
Stačí, že zamrdame chodí do zpráv....
Jakože když jsem amatér nebo amatérka, tak máme posunutou hranici na buranství? Nebo máš pocit, že každej, kdo tu je, má zájem o mrdání s random lidma z ulice? Nebo si myslíš, že tu každej mrdá první ligu?
A takovou otázku položíš bez zábran jen proto, že někdo bude mít třeba červenou mikinu?
Co ti pak brání se bez zábra zeptat teď? To riziko, že ten týpek v červený mikině ani amatéry nezná tam bude tak jako tak.
No tak červená mikina nebyl můj naoad. Ja bych to viděl tak nějak na nějaký decentní přináček s cejaky logem na chlopě.
Nebo si vzit osusku Amateri na plaz :P
Me poznavaji i bez ni a VUBEC MI TO NEVADI.
Chudák Červená Karkulka.Ta se teď chlapů nezbaví.
Kolik aktivních blbců z ČR tady je a kolik z nich chce nosit štempl aby ho náhodou poznal některý z úchylů, kterých je to tu úplně přeplněné? Asi myslím, že ten nápad nebude mít moc úspěch.