Venčenie v lese ;-)
5.110 visualização

Prechádzky v lese mam rád, cerstvy vzduch pomaha vycistih hlavu aj hlavicku. Nestretol som nikoho aj ked ak by niekto zazrel hadam by ani nevadilo ;-)

Inscrever-se
rápida e facilmente em 5 minutos
Inscrever-se
rápida e facilmente em 5 minutos
5.110 visualização 1.12.2015 11:59
68 usuário curtiu
Curtir

Mais álbuns e vídeos deste usuário