A jedeeeem.....
25.866 visualização

..pan Ctvrtnicek me trochu poblaznil s tou jeho reklamou..takze kdyz on na sankach, tak ja taky.(jenze nebyl snih)
:O(

Inscrever-se
rápida e facilmente em 5 minutos
Inscrever-se
rápida e facilmente em 5 minutos
25.866 visualização 3.12.2006 20:23
98 usuário curtiu
Curtir