Portrait in rapeseed 1/2
3.404 visualização

Again with the couple "HugoHugo". Which version do you like more? Color, or BW? Comments please under the album. If anyone is interested in a similar photoshoot, write a message and we will definitely work something out. :)

Portrét v řepce 1/2

Opět s párem "HugoHugo" . Které provedení se vám líbí více? Barevné , nebo BW? Komentáře prosím pod album. Kdo by měl zájem o podobné focení, napište do vzkazu a určitě se domluvíme. :)

Inscrever-se
rápida e facilmente em 5 minutos
Inscrever-se
rápida e facilmente em 5 minutos
3.404 visualização 21.5.2026 08:18
203 usuário curtiu
Curtir