Esta postagem foi excluída pelo usuário.
jak pro koho. ty je nepolykáš
to jsem si myslel taky 17let, potom nečekané překvapení
Když je partner šikovný..neni podle mě potřeba nic..stačí včas vyndat.. 😉 Jedeme takhle už docela dlouho..
Tak nemá na výběr, pořad lepší než s gumou....
Mudr zkrati vlakna bude to ok....jinak za me telisko Mirena je na prd a varuju pred nim vsechny holky,ktere maji sklon k tloustnuti...pripadala jsem si celou dobu jako tucnak...po trech letech slo ven :(
Je to možné pokud má váš penis přes 17 cm tak je to možné mi se takhle skřivilo tělísko a otěhotněla jsem když ho lékař vytáhl bylo skrčené jako paragraf skončilo v muzeu pro budoucí mediky pokud je žena zdravá ať si ho raději vytáhne já mněla komplikace a skončila v nemocnici na revizi a nitrožilních antibiotikách zůstalo mi tam ještě kousek drátu zapichnuteho ja nemůžu mit děti kvůli aspoň takovou něpříjemnou zkušenost mám
Ano, potvrzuji. Při koníčkovi nebo zezadu se penis dotýká a člověk podvědomě uhýbá. Bolí to.
Volové, výše máte napsáno, co se s tím dá dělat, taky jsem to kdysi reklamoval:)
Takže jsi byl tehdy taky vůl? :-)
Nic ve zlém, to byla jenom reakce na to, že se řeší výše vyřešené:) Já jsem to řešil ještě bez internetu, a to výše uvedeným způsobem - na gyndě se fousy zkrátily
Dyť já vím... :-) :-)
Čau, opravdu to tak je, bývalá to měla taky a opravdu jsem do toho narážel a moc se mi to nelíbilo, a nepředpokládám že se s tím dá něco dělat, jedině to vyhodit.
Tak uz len ostava skratit vtaka...
jj, taky se mi to stávalo. Je to tak.
A řešili jste to nějak?
nech ide ku gynekologovi ktory jej ho tam zaviedol a on jej vycnievajucu cast trciacu z krcka maternice skrati a je po probleme
Taky jsem si říkal, ale aby to pak mel za co vytahnout :-(
nemaj obavu, vždy ho tam je dosť...
Kasli na to , hlavne ze si mozes bez nasledkov streknut do kundicky.

Nitroděložní tělísko
Je možné ho cítít při sexu?