Ahoj, jenom jednoho z kulinářské reality show Prostřeno, série, díl: Prostřeno! XIV (66)
Každý zde je taková celebrita. Je to většinou otisk demence na internetu a ten je nesmazatelny a časově delší než televizní reality show..
(editado)
A koho byste zde vlastně rádi potkali, kterou celebritu konkrétně?
Psal jsem to vyse... Ale by fajn tady nekoho potkat.
Esta postagem foi excluída pelo usuário.
Pozor! Komentář může obsahovat “ Nenávistné projevy nebo symboly” nebo “ Urážení nebo napadání”.
Veřejně známou osobu jsem tady nepotkal, protože nikoho k seznámení neoslovuju.
Veřejně známou osobu jsem potkal na srazu amatérů a nejen jednu.
Herec 2x
Spisovatelka 1x
Novinářka 1x
(editado)
Veřejně známou osobu jsem potkal na srazu amatérů a nejen jednu.
Herec 2x
Spisovatelka 1x
Novinářka 1x
(editado)
Jinak mas hezke galerie ze srazu... :-)
Ahoj, to muze byt zajimave nekoho potkat na takove akci a zapojili se do neceho?
Jj, já bych chtěl strašně potkat jednoho bývalého hokejistu a jeho paní miss...
Ty jsi byl na srazu amatérů se spolužákama ?To je hezké, že se takhle scházíte. Já jel jednou vlakem na Karlštejn.
Úůůj, ty jsi ale hodný
Tu prifilovku ma od www. zvětši si tu profilovku ….
Vy jste ale vážně ubožáci, to že tady někdo píše nějaké svoje myšlenky, vám nedává právo ho neustále šikanovat a urážet, nechcete se na to už vykašlat ?
Vystupujete tady jako pár, to tedy píšete oba ?
Nebo jen žena ? To asi těžko, dej jí to přečíst, ať ví vůbec co jsi zač, schválně co ti na to řekne.
Vystupujete tady jako pár, to tedy píšete oba ?
Nebo jen žena ? To asi těžko, dej jí to přečíst, ať ví vůbec co jsi zač, schválně co ti na to řekne.