Bisex muž muž

Muž ma predstavy o sexe z mužom

Aký máte nato názor...Keď zadaný muž ma predstavy o sexe z mužom?
Podľa mňa to je v pohode, skôr nechápem, prečo väčšina súdi bi mužov, ale bi ženy nie, bi muži sú hnus, ale bi ženy wauuu, to by som chcel. Ja osobne som bi, mám partnerku ktorá o Tom vie, aj sme skúšali trojku, ale bola to katastrofa. Skôr je tu ťažké nájsť seriózneho, skúseného bi muža.
Predstavy sú úplne v pohode, ale keď je zadaný tak by o tom mala vedieť aj jeho partnerka, nerobiť jej nič poza chrbát s iným chlapom.
Moja žena bola vzrušená keď v trojke s ďalším.som boll zapojený aj ja .síce len ústne
Podla mňa uplne v pohode ked je s tym aj ona v pohode…:)
je to o experimentovani, chuti sa hrat. nie ze by si mu nestacila. mozno vtiahnut ta do viru jeho erotickych hier a zdielat ich. a zazit. ked mu to doprajes, vela sa vyjasni
Ahojte,
V tejto oblasti som amatér ale ako bolo niekde spomenuté každý ma v sebe aj to bi. Ja osobne by som chcel niečo takéto zažiť ale iba tak že musia byť všetci traja zapojený a samozrejme aj sympatie.
Ahojte ja o tom snívam roky a už som sa priznal aj žene a je s toho nadšená hneď si kúpila opasok s Robertkom a pre tiahla ma ako ja ju. Chlapa som ešte žiaľ nemal a to ma dosť utapa, nieje ľahké niekoho normálneho nájsť ale stále dúfam. Po dlhej dobe som tu a urobil som si samostatný profil a ak dnes nebudem mat chalana tak to vzdam. Celý život to tajim. ☹️☹️☹️
Chapem, chapem. Stále túžim aby ma pán pretiahol. Vzrušujúce pre mňa byť babou, a hlavne vo funkcie.
Nemam to rád nechápem ako môže byť niekto bisexual, keď vidím krásnu ženu tak mám chuť jej len krásne vycmulat a vylízať mušličku ešte keď si ju o moju pusu tak pritlači a masíruje si to svoje mäsko to je nádhera a fajčení chlapa vôbec nepremýšľam. Skôr o tom aké iné polohy a praktiky by som ešte mohol so ženou vyskúšať.
Úprimne, mň osobne láka sa dostať k dobre vyzerajucému páru, kde budem môcť byť súčasťou kde sa deje všetko
Esta postagem foi excluída pelo usuário.