Tak podivam se, takovy predstavy uplne nemam, nerikam ze se to nestalo,ale to uz pro me musi byt hodne pritazlivy muz... ja na sobe ty pohledy spis citim nez bych koukala ja ;) a je fakt ze obcas nenapadne provokuju :D ale.to sem cela ja....
Být s tak krásnou a provokativní ženou v sauně plné fotbalistů.. no to musí být pořádné horko .
Odvážná a upřímná žena! K tomu ještě krásná.
Zdravím Vás a ještě bych něco dodal. Každý člověk se rád podívá na to co ho zajímá, buchta penis kozi, prostě se koukne. Někdo méně nápadně někdo vysloveně čumí (já čumím) Vám milé holky dělá moc dobře když mi blbečci Vás okukujeme ,ale vím že i mladá holka se poočku podívá na dedečka a není nutné se stydět je to úplně přirozené. A ano souhlasím že pokud je kluk zajímavý,simpaticky prohlédnete si ho delší dobu než jiného ale podíváte se téměř vždy.
Za mne beru saunu jako Relax a odpočívám se zavřenýma očima, takže neočumuju a nezajímá mě to
Parkrát jsem byla s amatéry v sauně a potom se mě tady ptali: "A jaký měl péro?"
Tak jsem jim chlapa popsala, tělo, ramena, břicho, nohy, chlupy, tetování a to péro jsem si prostě nevybavila. Asi žádný, jinak si neumím vysvětlit, kam v té sauně čumím.
Tak jsem jim chlapa popsala, tělo, ramena, břicho, nohy, chlupy, tetování a to péro jsem si prostě nevybavila. Asi žádný, jinak si neumím vysvětlit, kam v té sauně čumím.
Nezajímají.
Jsem tam kvůli sauně, ne očumovat, většinou mám zavřené oči.
Aby mne začal chlap vůbec zajímat (i na okukování), musím ho slyšet mluvit - vědět, že je inteligentní, s nadhledem a nebere se moc vážně.
Ano, to jde poznat i po pár větách
A jelikož v sauně se moc nemluví...
Tos asi slyšet nechtěl, viď?
Klid, máme to každá jinak ;)
Jsem tam kvůli sauně, ne očumovat, většinou mám zavřené oči.
Aby mne začal chlap vůbec zajímat (i na okukování), musím ho slyšet mluvit - vědět, že je inteligentní, s nadhledem a nebere se moc vážně.
Ano, to jde poznat i po pár větách
A jelikož v sauně se moc nemluví...
Tos asi slyšet nechtěl, viď?