Přírodní nebo oholené?

Než jsem začal chodit na amatéry, tak jsem si myslel, že mít oholené přirození je naprosto běžné a dnes už nutnou záležitostí, ale čím dál více zde vidím, že to tak není a troufnu si říct, že to je skoro 50 na 50…rozumím každému se líbí něco jiného, ale snad to ani při tom sexu nemůže být dobré…neumím si představit, že bych orálně uspokojoval ženu, která není oholená. Jak to tedy vidíte vy?

Mám vždy lepší pocit mít přirození upravené. Je to i určitá úcta k partnerům při sexu.
Ja osobne to mam napriklad tak, ze nejradeji mam oholenou. Jak na pohled, tak na lizani. Ale ve vysledku je me jedno, jestli ma nejaky "sestrih", nebo je prirodne. Hlavni je, aby se cejtila komfortne :). Protoze kdyz vi, ze me bude bavit tak jak je, tak se snaz bude cejtit sexy a v ten moment bude i pro me vic sexy :)
Souhlasíme, je to na pocitu ženy a jejím komfortu.
Jak kdy...někdy úplně, někdy čárku...čárku raději silnější cca. 3 cm a více
Zarostlé kundy miluji a lízat se dají naprosto v pohodě.A čím delší chlupy tím lepší, protože. Se dají krásně rozhodnout a lízat.
vyholená ,kdo má rád ,to jsou částečné pedofilní sklony ,vyholené hnusy ,zvedá se mi žaludek ,mrdal jsem desítky zee,všechny nevyholené,zaplať buhz pedofilní sklony nemám.
A kolikrát sem budeš cpát svůj hloupý názor??

A pro info:
Pedofilie je definována jako sexuální přitažlivost k dětem, nikoli k dospělým s určitým vzhledem (editado)
A taky je definována jako sexuální přitažlivost k jedincům s dosud nevyvinutými druhotnými pohlavními znaky, ke kterým patří i ochlupení v podpaží a v oblasti intimních partiích. Pokud se to tedy od dob mých studií nezměnilo. Tak trošku máte pravdu oba.
Moje vždy vyhledat Lena, líbí se nám to, většina žen co jsem měl byla vždy vyholená nebo upravená, nikdy mě nenapadlo že to má něco s pedofilii 😄 Pěkná blbost