Chalani chodí z vás niekto cvičiť do form factory na trnavskej ceste a tam aj do sauny? V saune v uteráku či nahý? Reportar wolt24 Seguir 1 mês atrás Áno ale len cvičiť 6.3 % Áno aj do sauny v uteráku 6.3 % V saune nahý nehanbím sa 87.5 % Total votes: 16 A votação foi encerrada