Nahý den

6 de nov. de 2020 · 11.004 visualizações Honzik311

Jednou v létě jsem byl na chatě u babi a u dědy. A jeden den v létě že musí jet domů jelikož mají chatu cca. 140 km od domů tak že se nebudou moct už vrátit. Tak babi šla a domluvila se se sousedkou( Blankou) která měla ten týden dovolenou že na mně dá bacha. Takže hned ráno jak prarodiče odjeli tak jsem šel k sousedům na bazén. Protože se o mně měla Blanka starat tak navrhla že nebude vařit ale že mě zve na večeři do restaurace a já souhlasil. Tak jsme si o půl šesté dali sraz a šli jsme. V klidu jsme se najedli a šli zpět na chatu. Když jsme šli zpět tak Blanka měla nějaké to pivo v sobě a pozvala mně k nim že je tam sama že si ještě něco dáme. Tak jsme přišli a něco jsme popili a dali jsme si sázku že druhý den budu u ní a že oba musíme být nazí. Protože když se babi dozvěděla že nemusí spěchat tak že přijedou za 2 dny. A Blanky manžel byl s dětmi na dovolené takže nikdo nás nemohl vidět. Mají chatu na samotě. Ráno jsem šel zase na bazén a sousedka chodila po zahradě normálně v plavkách tak si říkám dobré zapomněla na to na čem jsme se domluvili. Jen jsem na ni zamával a šel hned k bazénu. Chvilku jsem byl v bazénu a přišla Blanka že nakrájela meloun tak abych vylezl a šel si vzít a odešla tak já vylezl z vody jdu k chatě a najednou se že dveří ozve ty jsi zapomněl o čem jsme se včera bavily? A vyšla nahá tak mě se hned postavil v plavkách a já si je hned sundal jakmile jsem si je sundal a pověsil přes židli tak Blanka řekla ať si jdu vzít meloun a že jde dozadu pro nějaké cukety že k obědu budeme grilovat. Jak odešla tak mi volala babi co a jak? A já jí řekl že vpohodě najednou přišla Blanka a vzala si babi k uchu a odešla do chaty. Po 5 minutách se vrátila a řekla že mě pozdravují a smála se. Já jsem byl plný z melounu a tak jsem si zašel na chatu pro sluneční brýle. Po chvilce jdu k Blance a ona byla v bazénu a mávala na mne ať jdu za ní tak jsem šel. Viděla jak mi stojí a pousmála se já byl červený jak rajče. Když jsem byl menší tak Blanka byla úplně jiná dřív byla chlupatá teď byla úplně do hladka oholená. Po chvilce plavání jsem vylezl a šel na lehátko Blanka vylezla že jde grilovat oběd a že mě pak zavolá. Za chvilku jsem mě zavolala ať jí jdu s něčím pomoct tak jsem šel. Chtěla zapálit v grilu a tak jsem to podpálil a ona mi řekla že jsem šikovný a pohladila mně po penisu a ten byl tak natlakovaný že jsem omylem vystříknul přímo jí na kundičku její reakce byla no to si děláš srandu já se omluvil a šel pro kapesníky. Do oběda se se mnou nechtěla moc bavit a mně to bylo taky blbý tak jsem radši mlčel a četl si noviny. Po obědě jak jsme do obědvali tak jsem jí pochválil jídlo tak se zase uklidnila a zlepšila se nálada. Blanka začala uklízet a když jsem ji nabízel pomoc tak mi řekla že se mám jít opalovat k vodě tak jsem šel. Po chvilce přišla Blanka že to má hotové a tak jsme si začali povídat a ona se mě ptala co ten výstřik měl znamenat a já na ni že jsem ještě panic ( v té době mi bylo 15) a ona že to chápe. Už mě nebavilo se opalovat tak jsem šel k nám na chatu ale musel jsem jít opatrně protože máme chatu u silnice po chvilce mi volá neznámé číslo a byla to Blanka že má chuť na pivo a jestli půjdu s ní do hospody říkám proč ne? Tak mě vyzvedla a šli jsme. Už bylo navečer když jsme se vraceli a Blanka se zeptala pokračujeme nebo končíme a ona že by klidně pokračovala tak jsem souhlasil protože je to hezká ženská. Na chatě jsme se najedli a že bychom mohli jít někam na procházku už bylo kolem půl deváté a ve vesnici už byl slabý provoz tak Blanku napadlo že se půjdeme podívat na letiště. Když jsme šli tak Blanka řekla že si uděláme zábavnější cestu a že si budeme dávat úkoly a ten kdo nesplní že si bude muset sundat něco ze svého oblečení než jsme došli na letiště tak Blanka byla ve spodním prádle a v botech a já měl kraťasy trenky a boty. Když jsme došli k letišti tak byl krásný výhled a Blanka že si musíme dát společnou fotku tak si říkám proč ne a začal jsem si oblékat tričko a Blanka mně zastavila a řekla ale já myslela že budeme bez oblečení když jsme tak celý den tak proč ne na fotku tak říkám jednu s oblečením druhou bez a Blanka že jo že souhlasí. Hned jak jsme se vyfotili oblečení tak Blanka pokračovala ve hře takže já byl hned nahý jen co mi dovolila byly boty tak jsem jí to oplatil a taky jí nechal boty. Vyfotili jsme se a šli nazpátek na chatu cesta byla v pohodě pořád se na mě dívala a po chvíli už ji to bylo blbý tak se mě zeptala jestli mě přijde že je sexy když mám celý den erekci a já jsem byl překvapený že se mě zeptala že jsem řekl ano jsi hezká a podíval jsem se jí na prsa. Když jsme docházeli k mé chatě tak řekla že jí mám pomoct zakrýt bazén. Když jsme došli k bazénu tak já jsem řekl že do toho ještě vlezu že je mi vedro a Blanka jo tak já ti donesu ručník tak šla a donesla i svůj ručník a vlezla si za mnou a dala mi pusu a řekla že teď dostanu odměnu za to že jsem byl na ni hodný. Řekla pojď vylez z vody tak já vylezl a ona přikryjeme bazén a ať ji následuji na zahradu tak ona šla přede mnou a najednou se zastavila klekla si a začala kouřit mé péro které bylo natlakované. Když se mě zeptala jestli se mi to líbí tak jsem se jenom smál potom řekla že teď bych se měl předvést já a že by chtěla vylízat tak jsem to udělal a řekla že děkuje za pěkné dva dny a že už bych měl jít jenom jsem si vzal pod pergolou plavky a šel jsem na chatu asi za půl hodiny mi přišla sms že to bylo dobré. V noci jsem nemohl spát pořád jsem na to musel myslet. Ráno jsem se probudil a šel jsem za Blankou na snídani. Přišel jsem k ní a ona mi řekla že si to užila a že musí jet domů.
A tak tento příběh končí.
Byla to má první povídka tak doufám že zase tak špatná nebyla.