Čtvrtá povídka -soutěžní

Jan 23, 2021 · 2,260 views Mischakjo

Mám rád, hory, cestování a objevování nových míst. S partou tří kamarádů jsme už procestovali naše krásné ČeskoSlovenské hory a občas i vyjeli do Evropy. Náš čas svázáný povinnostma nám umožňuje vyjet jen na víkendy.
Tento víkend vyrážíme jen na lehko kousek od našich domovů. Vybereme něco nenáročného ať jsme večer doma.Cestu známé a zastavujeme se na klobásu a pivo v jedné horské chatě. Lidí plno,stoly jsou obsazené. Držet v jedné ruce tácek s klobásou a v druhé pivo je dost nepraktické. Všímáme si u jednoho stolu tří holek. Jsou v našem věku, turistické oblečení, batůžky. Tam se nevlezem ani nesednem,povídá kamarád. Nevadí, aspoň si tam položíme pivo,říkám já. Jdeme k nim.Slušně pozdravíme a řekneme jim naše trápení. Holky se smějí a souhlasí. Ptáme se kam se vydaly a tak všeobecně. Naše rozhovory se točí kolem hor,cestování. Jsou aktivní, dělají si z výletu fotoblogy.Mají na fb svojí stránku kde si přidávají své zážitky z cest.Dají nám adresu stránky ať se taky mrknem. Dojíme, vypijeme pivo a rozloučíme se.Ještě přejeme dobrou cestu a odcházíme.
Po pár dnech stále na Ni nemůžu zapomenout. Z těch tří holek byla pro mě nejkrásnější, nejrozumnější a vůbec, vše na ni bylo nejhezčí. Najdu jejich stránku na fb.Podívám se na fotky,napíšu pár komentářů. Odpověď na sebe nenechala dlouho čekat. Poděkování a ať připojím i nějaké svoje fotky.Posílám.Navrhuju,jestli by ony nechtěly někdy s náma na výlet. Odmítají, mají svůj holčičí klub a chodí jen samy.To mě mrzí. Za pár dnů mi přijde zpráva. "Kamarádkám se nikam nechce. Jestli chceš, můžeme jít spolu."Ano,ano,ano, jasně že chci.Mozek mi křičí radostí.
Uteklo pár měsíců a už bydlíme spolu. Je skvělá, rozumíme si ,je úžasná.
Přichází jaro.Chystáme se spolu někam vyrazit. Jen kousek od domu.Večer nachystám batůžek. Ráno jen uvařím čaj do termosky. Jedeme vlakem,cesta trvá asi třičtvrtě hodinky. Mezitím ve vlaku posnídáme, dáme si čaj. Vystupujeme, z orientujeme se kudma jít. Nejhorší je dostat se na hřeben, pak už je to v pohodě. Cítíme jak se do nás opírá sluníčko a jak se vzduch zahřívá a voní jarem. Louky a lesy se začínají zelenat . V trávě se objevují první barevné kvítky.Cesta se stáčí ķolem lesa.Na okraji lesa se vynořuje posed. Vylezem si tam,říká mi. Konstrukce moc mojí důvěry nemá. Lezem,zavelí. Určitě z tama bude pěkný výhled.Souhlasim,nafotíme třeba nějaké fotky.
Po žebříku vylezeme nahoru,místa je tam tak akorát pro nás doma.Díváme se do krajiny, údolí, fakt super výhled. Stojí u okýnka, stoupnu si za ní. Opřu si ruce tak že je podemnou.Cítím její vůni. Miluji tě, zašeptám ji do ouška .To se teda zjistí, odpoví mi se smíchem.Otočí se ke mně a dá mi pusu. Ještě jeden polibek a naše jazyky se začínají proplétat.Rozepne mi zips bundy. Přejede přes prsa. Jsem ztracen, pomyslím si.Sundám si bundu, tričko. Svleká se taky. Jakou zvolit pozici přemýšlím. "Sedni si " řekne. Problém se vyřešil sám. Co s kalhotama, nechal jsem je spuštěné jen ke kotníkům. Sedám si na zem na batoh. Opřu se zády o stěnu. Cítím jak se mi hrubě zpracované dřevo zarývá do ramen. Sleduji jak se vysvléká .Zůstaly ji jen ponožky a kalhotky.Rozkročí se nade mnou. Vidím jak je lehce zarostlá. Špičky chloupků ji lezou z kalhotek. Někdy se vyholí do hladka ,někdy se nechá zarůst, někdy si nechá vyholit jen tvar.Dost v tom experimentuje, abych měl prý pořád změnu. Nevadí mi to. Poodhrne kalhotky, druhou rukou si dvěma prsty roztáhne kundičku. Klekne si nade mne a svojí štěrbinkou mi přejíždí přes žalud. Dvěma prsty ho chytne za kořen a přiloží na okraj své jeskyňky. Položí si ruce na kolena a pomalu klesá. Cítím jak obepíná můj pyj. Dosedne do mého klínu. Pomalu se začne zvedat. Můj klacek začíná být celý mokrý její štávičkou. Miluje když se naše bradavky dotýkají a třou se o sebe.Povolím kolena a udělám ji pohodlné opěrátko a které se může zapřít. Hraje si s mojima bradavkama. Rytmicky a pomalu se zvedá její pánev. Zavrtí se v mém rozkroku. Přitáhnu si ji k sobě za ramena. Naše ztvrdlé bradavky na sebe naráží. Z venku jde slyšet zvuky přírody. Zavře oči, zastaví se ji dech. Cítím jen její pulzující lůno, jak mě svírá a povoluje její orgasmus. Pootevře oči, pomalu vydechne,její orgasmus je tichý a něžný. Miluji tě, říká mi skoro neslyšně. Ví že k orgasmu potřebuju trochu zrychlit. Zrychlí své tempo a olízne mi bradavky, ví co mám rád. Stříkám do ní plnou dávku semene. Cítí to a dosedne až na doraz. Chvilku zůstaneme v objetí. Můj kyj začíná pomalu vadnout .Zvedne se,poodhrne kalhotky. Nechá ze svojí lasturky vytéct sperma na moje břicho. "Něco ti vracím "s úsměvem říká. Miluju její humor. To si teda slízneš, snažím se jí to na oplátku vrátit. Podá mi kapesníčky."Zabal mi to sebou "nenechá mi poslední slovo.Oblečeme se.Slezeme z posedu a naše cesta se ubírá k nádraží a domovu.
Víte jak se říká takové to pořekadlo "Stačí kapka a už to ťapká" tak je pravdivé. Píšu povídku při hlídání našeho miminka.