Beiträge

Petr_IT
vor 2 Jahren

Pero v puse u TV

Koukas na fotbal v TV a u toho si nechas vykourit curaka, pohoda😋
105 7
Petr_IT
vor 4 Jahren

Po Silvestru😀

Nevim, jak to mate vy, ale poranu to neni vubec spatne😉
218 16