Beiträge

Honda-rider
vor 6 Monaten
35 3
Honda-rider
vor 12 Monaten

Dnes bude asi hodne velke horko, uz ted to pece jako blazen. Chystam se vyrazit k vode a udelat si hezky a pohodovy den, premyslim o nudaplazi Tisice u Neratovic. Treba tam nekoho potkam 🙂

Honda-rider
vor 3 Jahren
110 16