Beiträge

SVK_boy
vor 16 Jahren

Rano c,2

pokracovanie....
3 1
SVK_boy
vor 16 Jahren

Ranajsie uvolnenie

;) paci sa....
2 0
SVK_boy
vor 16 Jahren

Obednajsia prestavka

odbehol som si domov na obedik a potom to prislo... :D ----8
9 0
SVK_boy
vor 17 Jahren

Testosterony burcuju

...ked sa inac neda...
5 0
SVK_boy
vor 17 Jahren

Vo vodicke

pekne co????
9 0
SVK_boy
vor 17 Jahren

In the shower

kto by si dal povedat????
5 0
SVK_boy
vor 17 Jahren

Keď to na mňa príde

toto sa mi stane.. ;)
8 0
SVK_boy
vor 17 Jahren

moj maly problem

trochu som to prehnal...;)
29 1
SVK_boy
vor 17 Jahren

To, co mam rad

pohonkavanie...
14 1