Publicaciones

Honda-rider
hace 6 mes
35 3
Honda-rider
hace 12 mes

Dnes bude asi hodne velke horko, uz ted to pece jako blazen. Chystam se vyrazit k vode a udelat si hezky a pohodovy den, premyslim o nudaplazi Tisice u Neratovic. Treba tam nekoho potkam 🙂

Honda-rider
hace 3 año
110 16