Historias (12)

Nečakaný výpredaj

Autor: daddy50 hace 5 años 6 4449 33

Nečakaný výpredaj (len pre chlapcov) ©vize Krátko po Silvestri som sa trochu unudene vybral niekam medzi ľudí, sám, nakoľko všetci moji známi boli ešte na zimných dovolenkách roztrúsení po rôznych tatranských a alpských kopcoch. Podvedome som sa vybral do jedného nákupného centra, lebo tam sa v takéto dni zdržiava prevažná časť unudených Bratislavčanov. To sú obľúbené lokality, či už v lete…

Budweiser

Autor: daddy50 hace 5 años 5 2662 30

Budweiser (...poviedka len pre chlapcov) ©vize Krásne slnečné januárové slnko sa predieralo cez okno hneď zrána do mojej pracovne, lúče lomené šmuhami na skle po narýchlo a zle umytých oknách ešte pred Vianočnými sviatkami sa matne rozplývali cez bielu záclonu. Vôbec mi tento rušivý moment nevadil, skôr ma tešilo slniečko a vyvolalo to vo mne nejaké zvláštne očakávanie…

Kamaratsky pakt (len pre chlapcov)

Autor: daddy50 hace 6 años 5 3193 23

Kamarátsky pakt ©vize Z dlhej chvíľe som sa naklikol na jednu z úzko špecializovaných sociálnych sietí, pozrieť sa, čo sa deje v najbližšom okolí. Ako tak brázdim medzi rôznymi profilmi, môj pohľad sa sústredil na jednu tvár, ktorá na mňa veľmi zapôsobila. Krásna tvár mladého chalana, ktorá sálala, i keď to bolo viac virtuálne, ako skutočné, úžasnú auru. Jednoducho nepriehľadnuteľný…

Učeň (len pre chlapcov)

Autor: daddy50 hace 6 años 5 4072 25

Učeň (poviedka len pre chlapcov) ©vizeplus Presťahoval som moju kanceláriu z veľkej vily do trojposchodového objektu, súčasť v areáli bývalej strednej školy a internátov, nakoľko som už nepotreboval sídliť v honosnom prostredí. Celkom mi to vyhovovalo, striedmejšie prostredie, dva vchody z chodby, jeden priamo ku…

Pizzaboy (lenpre chlapcov)!

Autor: daddy50 hace 6 años 9 3106 17

Pizzaboy (Len pre chlapcov!) ©vizeplus Teplý letný večer, o desiatej ešte stále sálala horúčava z rozpálených asfaltových ciest a chodníkov v meste. Sedel som u Jozefa, ktorý mi predvečerom volal, že sa vrátil z jedného gastrofestivalu a priniesol vynikajúce vínka, aby sme tak trochu degustovali. Keďže u Jozefa bolo vždy veľmi príjemne a bol výborný hostiteľ, nemusel ma dlho prehovárať..…

Rybačka s Martinom ( Pre chlapcov)

Autor: daddy50 hace 6 años 5 3360 27

RYBAČKA S MARTINOM (Poviedka s chlapcami pre chlapcov) ©vize Hrozné leto, úžasné horúčavy, ale dnes bude fajn. Otec telefonoval s niekým a potom len na okraj zvolal: "Peter, ideme na Ružinu !",zahučal jeho hlas. Ok, tak poobede pôjdem s otcom na chatu pri vodnej nádrži Ružina, k našim, teda skôr otcovým známym, a zhodou náhod aj k môjmu spolužiakovi zo základky, Martinovi. Chodili sme…

Praha (len pre chlapcov)

Autor: daddy50 hace 6 años 9 2703 19

PRAHA ( poviedka len pre chlapcov) ©vize Tá akcia v Prahe vznikla spontánne. Prišiel som popoludní po rokovaní na recepciu do hotela s obchodným partnerom a chcel som si dať v lobbybare pri recepcii ešte nejaký drink na uvoľnenie. Za nami vošiel mladý chalan, ktorého som si všimol už po ceste do hotela, ako šiel za nami a dosť nápadne nás sledoval. Aj som mal nejaké…

Autobus (len pre chlapcov)

Autor: daddy50 hace 6 años 6 3664 21

AUTOBUS (len pre chlapcov!) ©vize Konečne zašlo slnko za kopce. Tá dlhá cesta autobusom nebude až tak únavná, pokiaľ tam nie je klíma. Ale vydržím, potrvá to nejaké štyri hodinky až do Bratislavy. V tom čase cestuje aj dosť malo ľudí. Usadil som sa celkom vzadu, úplne sám. Predo mnou boli ešte asi štyri rady sedadiel prázdne, pred tými sedela na ľavej strane…

OKTOBERFEST

Autor: daddy50 hace 6 años 4 3045 18

SLÁVNOSŤ ©vize K tomu každodennému stresu, ktorý som naspamäť ovládal, k zhonu a honbou za tržbou každodennou, muselo prísť samozrejme ešte niečo. Keď to raz začne, tak sa to sype, a sype... Nenechal som sa vyviesť z kolobehu, a klamným úsmevom som si povedal, že to nejako musím zvládnuť. Ale ako?! Nuž niečo ma už napadne, určite. Predo dvermi, teda o dva dni, začne tu v…

Chlapci na výlete

Autor: daddy50 hace 6 años 9 6236 42

©vize Koncom júna som sa nechal nahovoriť kamatátom na trojdňový výlet do prírody: „ Ideme stanovať, bude sranda, poď s nami, máme ešte jedno miesto voľné“, zahučal na mňa Stano tak presvedčivo, že som sa nezmohol na odpor, alebo námietku. V podstate som ani žiadnu poruke nemal, len som zrejme príliš zhýčkaný. Akosi som zvyknutý na moju posteľ, kúpeľňu, čisté uteráky, a to pri stanovaní asi…