Post

Příjemná dovolená IX.

Když jsme se večer vraceli z pláže, Kamila s Pavlem už seděli před svojí chatkou na verandě. Představili jsme jim naši neteř i její kamarádku a oni nás pozvali, abychom se k nim přidali na pár šálků kávy. Přinesli jsme tedy z naší chatky ještě pár židliček a strávili…

Slečna Tichá 7 (zakončení)

V pondělí ráno jsme přišli do práce společně s Gábinou v můj obvyklý čas, tedy o něco dřív, než běžně chodily ostatní kolegyně. K našemu překvapení jsme ale nebyli první. V kanceláři už byla Vlaďka, a právě si vařila kávu. „Co ty tady tak brzo?“ zeptal jsem se…

Slečna Tichá 6

Druhý den jsme si ještě po ránu užili krásné, něžné milování, které naprosto kontrastovalo s večerním řáděním. Z postele nás vyhnal až hlad. Gábina s Vlaďkou se nabídly, že připraví snídani a hned se také do toho pustily. Sedl jsem si v pokoji do křesla a natočil si ho…

Slečna Tichá 5

Na Vlaďce bylo vidět, že je z nadcházejícího večera pořád ještě nervózní. Když jsme dorazili ke Gábině domů, zůstala nerozhodně stát v předsíni a vypadalo to, jako by si všechno na poslední chvíli rozmyslela. Gabča ji něžně vzala za ruku, usmála se na ni povzbudivě a…

Slečna tichá 4

Další den byl pátek. Kromě obvyklé pracovní činnosti v kanceláři převládaly přípravy na sobotní výlet. Gabča vymyslela zákeřnou strategii. Pojedeme opravdu na kolech do Dlouhého údolí. Je to asi dvanáct kilometrů nenáročným terénem, takže to v pohodě zvládneme za…

Slečna Tichá 3

Příští dny byly ve znamení zpracovávání půlročních hlášení, takže jsme byli rádi, když se všechno nakonec stihlo. Gábina se projevila jako zdatná posila, a i díky ní byla práce poměrně brzy hotová. Ale během těch dní jsem si začal všímat změny nálady, která se v naší…

Slečna Tichá 2

Ve čtvrt na pět jsem už nedočkavě čekal u nádraží, kolo čerstvě nafoukané, řetěz promazaný, na sobě jen kraťasy a tričko. Gábina dorazila pět minut po mě, také dřív, než jsme se domluvili. Oblečená opět ležérně a vyzývavě zároveň. Upnuté cyklokraťasy a tílko jen…

Continua a esplorare altri post