Publicações

SVK_boy
16 ano atrás

Rano c,2

pokracovanie....
3 1
SVK_boy
16 ano atrás

Ranajsie uvolnenie

;) paci sa....
2 0
SVK_boy
16 ano atrás

Obednajsia prestavka

odbehol som si domov na obedik a potom to prislo... :D ----8
9 0
SVK_boy
17 ano atrás

Testosterony burcuju

...ked sa inac neda...
5 0
SVK_boy
17 ano atrás

Vo vodicke

pekne co????
9 0
SVK_boy
17 ano atrás

In the shower

kto by si dal povedat????
5 0
SVK_boy
17 ano atrás

Keď to na mňa príde

toto sa mi stane.. ;)
8 0
SVK_boy
17 ano atrás

moj maly problem

trochu som to prehnal...;)
29 1
SVK_boy
17 ano atrás

To, co mam rad

pohonkavanie...
14 1