Predĺžený Májový víkend

9.5.2017 18:39 · 2 460 zhlédnutí Medo4

Bol začiatok Mája, blížil sa druhý predĺžený víkend a my sme sa napriek tomu nevideli už vyše troch týždňov. V stredu som to už nemohol vydržať a neskoro večer jej pípol telefón so správou že ju musím vidieť. Ani neviem ako a debata sa zvrhla v spoločný predĺžený víkend s tým že si vynahradíme zanedbané. Vo štvrtok sme si teda obaja nahlásili v práci dovolenku na piatok, teda vlastne iba ja, preto, že ona iba oznámila svojej sekretárke že sa vráti až v utorok.
V piatok zavčas rána na ľahko zbalený štartujem motorku. Nechcelo sa jej, áno viem že som ju tiež v poslednej dobe zanedbával a nemali sme na seba čas, keďže som bol vtedy viac na služobných cestách ako doma. Nakoniec súhlasila a starý poctivý boxer chytá aj na druhý valec. Vychádzam na diaľnicu z mestečka na Považí, ani nie o hodinu na Žitnom ostrove už opadá hmla, pomaličky sa rozjasnieva, slnečné lúče začínajú hriať do chrbta a ja sa vítam so svojou mačičkou. Chvíľku si pradieme v objatí, privoniavam si k jej vlasom, má novú farbu, čierna, krásna, ale tá vôňa, chýbala mi. Dôrazne sa pýtam, či si nič nezabudla, ona sa však iba pousmiala so slovami, že naozaj má všetko čo potrebuje. Pred Bratislavou klasika ranná zápcha, našťastie sa v pohode preplietame pomedzi autá. Je piatok a každý to má už na háku, až na pár trúbiacich plechovkárov nikto neprotestuje a už aj v Jarovciach lepím Rakúsku diaľničnú známku. Nemám rád tieto diaľničné presuny, no sľúbil som jej že večer si vychutnáme prechádzku pri mori so západom slnka. Sľuby treba plniť a preto schádzame z diaľnice až pred Slovinskou hranicou. Už nás doháňa aj hlad, v Maribore znova schádzam z diaľnice a dávame si pauzu na obed. Slnko je už vysoko na oblohe a pred nami ešte kus cesty, preto obchádzame krásnu Ljubljanu po obchvate a už nás delí iba pár km od morského pobrežia. Čím bližšie k moru, tým je aj premávka hustejšia a beztak výletné tempo sa ešte viac spomaľuje. Vidím návestné tabule na Koper a v momente schádzam z diaľnice, preto že hlásia zápchu kvôli nehode. Keď sme vyšli na starú cestu, ktorá ide popri mori až do Izoly cítim ako ma stisla, pravé spätné zrkadlo prestavujem a vidím ako sa usmieva v prilbe. Viem, že riadiť vlastný biznis dá zabrať a more nevidela už pekne dlho, som rád že sa teší z výletu. Ani nie o pol hodinu už blúdime Portorožou a ja sa snažím rozpoznať dom, kde som dohodol ubytovanie. Pár ulíc ďalej na kopci zastavujeme, s domácou som dohodol parkovanie v garáži, super, nemám rád ak sa mi niekto obšmieta okolo mašiny, keď je bez dozoru. Vyniesol som veci hore, počujem pustenú sprchu a už aj strhávam zo seba prepotenú kombinézu. Po sprche plnej bozkov a odriekania jeden druhého dávame ľahkú večeru. Na posteli vidím jej rozhádzanú cestovnú tašku, ako by narýchlo niečo hľadala. Letmo zazriem asi tri páry šiat, samodržky s čipkou a tie vysoké lodičky ktoré ma tak vzrušujú vždy keď ju v nich vidím. Už chápem ten jej úsmev, keď som sa pred domom pýtal, či si nič nezabudla, provokatérka má všetko čím ma vie úplne odzbrojiť. Vychádza z kúpeľne v červených minišatách s elegantným dekoltom, z ktorého jej nádherné plné prsia nejeden krát pri našom stretnutí vyšli bez toho, aby čo by len ramienka spadli. Nemá však žiadne silonky, ani lodičky, ale iba otvorené topánočky na opätku. Provokuje ma každým kúskom svojho nádherného tela, vychutnáva si to. Najradšej by som ju hneď hodil na posteľ, no slnko už pomaly padá a my vyrážame pešo do mesta. Prechádzame sa od pláže, až k prístavu, za ktorým je kemp, kde som bol kedysi ubytovaný s kamarátom na jednej moto dovolenke. Je tu prvý krát preto ju vediem kempom až na koniec, kde pokračuje na pešiu zónu až do zátoky. Asi v polovici vravím, že jej ukážem pekné miesto na skalách s výhľadom na západ slnka. Sú tam také výhľady skryté medzi stromami, ani som nedopovedal a už sme schádzali z pešej zóny na chodník, ktorý pokračoval do mierneho stúpania cez začínajúci les. Nechal som ju ísť prvú, ak by sa jej náhodou pošmyklo v opätkoch, aby som ju mohol zozadu zachytiť. Samozrejme som sa kochal jej nádhernými nohami a spod tých letných minišatičiek som si všimol červené čipkované tangá. Je to proste za každých okolností dokonale zladená dáma a ja už som bol dolu tvrdý ako kamene naokolo. Stále bolo svetlo, no leto iba začínalo a preto tu ešte nebolo veľa turistov. Keď mi táto myšlienka preblesla hlavou, už som jej v strmom stúpaní držal jednu nohu, tak aby nemohla ďalej vykročiť. Preľakla sa a keď sa otočila, videla ako moja ruka nežne kopíruje jej lýtko a po stehne mieri presne tam kde by to čakala. Nohou opatrne vykročila vpred, ale iba preto aby sa mohla zaprieť a ja som mal krásny výhľad na jej provokatívne vyšpúlený zadok. Vtedy som neodolal a začal ju bozkávať na stehnách stále vyššie a neuvedomoval si, že nás môže niekto pristihnúť. Oboma rukami som ju roztiahol a spod čipky na tangách sa na mňa zaligotal červený šperk, ktorý decentne zdobil jej zadoček. Ona nie je iba zladená v každej situácii, je proste dokonalá a mňa dostala vtedy doslova do kolien. Jednou rukou sa pridržiavala o strom a druhou ma pevne držala za vlasy. Ani ma nemusela k sebe pritlačiť a už v nej blúdili moje prsty, ktoré odtiahli nohavičky nabok a prsty vystriedal môj jazyk tak hlboko ako sa len dalo. Chýbala mi jej ženská vôňa, nevedel som sa jej nabažiť a ona bola čoraz hlučnejšia, čo ma provokovalo ešte viac aby som neprestával. Keď som cítil, že sa jej začínajú podlamovať kolená v sekunde som vstal, zozadu sa k nej pritisol, jednou rukou jej držal prsia, druhou ju doslova zdrapil za vlasy a bozkával sa s ňou. Ona sa ma pevne držala jednou rukou a druhou si ma chcela opatrne zaviezť do seba. Hneď ako som cítil, že som v nej, pocítila ma v sebe tak hlboko ako to len šlo. Vykríkla ako by to bolo prvý krát a ja som myslel že sa v tom momente urobím. Po chvíli bolo počuť nejaké hlasy, preto som si ho iba rýchlo schoval do trojštvrťových nohavíc pod tričko a ona si nenápadne natiahla vyhrnuté šaty a zahalila prsia do dekoltu. Boli sme zadýchaní, ako by sme celú cestu bežali a pre istotu sme začali kráčať ďalej, kde sme po chvíli natrafili zrejme na párik domácich, čo ma potešilo, preto, že tento chodník pokračoval už iba k jednému výhľadu odkiaľ práve odchádzali. Konečne sme prišli k výhľadu, slnko práve zachádzalo za obzor a ona sa postavila k okraju vychutnávajúc si pohľad na more. Podišiel som k nej zo zozadu, objal ju, hladil jej ramená a priadli sme si spolu kým slnko úplne nezašlo za obzor a moja ruka znova do jej čipkovaných nohavičiek. Aj ona mi rukou šmátrala po nohaviciach, cítil som ako si ma chce tiež vychutnať, ale to už bola moja pýcha v jej nežnej dlani. Kúsok od zábradlia boli dve lavičky a medzi nimi ohniskový stôl na ktorý som ju posadil a nevedeli sme sa prestať bozkávať. Chcela sa zohnúť sediac na stole, aby si ma mohla konečne vychutnať, no táto poloha by bola pre ňu dosť nepohodlná, preto som ju otočil tak aby si ľahla s hlavou zaklonenou zo stola. Asi čakala že to urobím, preto že túto polohu milujem a sama si dala ruky k okraju stola, aby som jej ich mohol chytiť a ona bola úplne bezbranná. Chvíľu som ju nechal, aby sa pohrala so žaluďom a vždy keď už ho chcela v puse som sa trocha oddialil. Neskutočne ju to dráždilo. Už som to nemohol vydržať ani ja, vložil som jej ho do úst, ruky chytil ešte pevnejšie a pomaličky ho mala v puse úplne celý. Po pár minútach mala už úplne rozmazané oči a ja som stále skúšal či nedokážem ísť ešte hlbšie. Chcel som si ju tiež vychutnať, no stôl bol trocha vyšší ako by som chcel, preto iba moja ruka skĺzla po jej bruchu. Okamžite roztiahla nohy, no moja ruka pokračovala po nohavičkách až k šperku v jej zadočku. Vzrušovalo ju to zrejme ešte viac ako mňa, preto že namiesto toho aby si ma konečne voľnými rukami od seba odtiahla, ma naopak pevne chytila za zadok a tlačila ešte viac do seba. Asi by som sa o chvíľu urobil, preto som sa sám odtiahol, prešli sme k jednej z lavičiek na ktorú si kľakla s naširoko roztiahnutými nohami a v momente som bol v nej. Pridržiaval som si ju za prsia pri tele a bozkávali sme sa, kým som začal prirážať rýchlejšie. Prehol som ju, tak aby sa hruďou oprela o stôl a tempo sa zrýchľovalo. Cítil som ako slastne stoná čím ďalej viac, preto som ju dráždil aj rukou. V najlepšom chcela stiahnuť nohy a mňa odtiahnuť od seba. Ani jedno sa jej nepodarilo, v momente som jej držal ruky pevne za chrbtom nohami sa zaprel tiež o lavičku a prirážal tak, že som skoro dostal infarkt pri jej slastnom už nie vzdychaní, ale doslova kriku. Po chvíli som cítil ako úplne uvoľnila ruky a nedokázala v tejto polohe už ani udržať rovnováhu. Bol som stále v nej, celá sa chvela, preto som ju nechal nech sa oprie znova o stôl a vydýcha sa. Pár minút som sa jej nemohol rukami ani dotknúť, preto, že sa hneď roztriasla. Ja som však stále nemal dosť a opatrne som vytiahol kolík z jej zadočku, ktorý celý večer čakal na svoju chvíľu. Keď už znova pokojne dýchala, začal som ju dráždiť svojou pýchou po zadočku. Vedela že mám stále na ňu chuť, spokojne si priadla bez toho aby sa pohla a iba vyšpúlila zadoček. Bol to signál že si môžem robiť čo len chcem. Trocha som ju ešte dráždil a potom zašiel opatrne do skoro stiahnutého zadočku, ktorý sa mi však ochotne prispôsobil. Nechal som ju nech si sama určuje ako rýchlo a hlboko, čo sa jej páčilo. Ja som iba stál a ona si ma do seba púšťala stále hlbšie. Vedela že to dlho nevydržím a preto ma provokovala stále viac, kým som nezačal sám prirážať. Ani neviem ako, ale držal som ju pevne za vlasy a ona sa sama dráždila rukou. Ťažko povedať, koho z nás bolo počuť viac, no v tej chvíli nám obom bolo absolútne ukradnuté či nás niekto počuje. Bol som v nej úplne celý, cítil ako do nej prúdim a jej horúci prúd mi stekal po nohách. Jediné šťastie že moje nohavice sa povaľovali niekde na zemi, inak by boli asi už do nitky mokré. Vtedy som zasa strácal rovnováhu ja, pritisol som si ju k sebe a držiac pevne jej prsia som ju vzrušením nechtiac trocha kusol na krk. Bozkávali sme sa kým som úplne nezvädol a sám z nej nevyšiel. Hneď z nej začalo tiecť aj moje sperma, preto si čupla a medzi tým si utrela od riasenky krásne rozmazanú tvár. Ja som pohľadal svoje nohavice s tričkom a za tmy sme sa vrátili naspäť do apartmánu. To čo nasledovalo po spoločnej sprche a ľahkej večeri už zrejme nemusím rozpisovať. Po troch dňoch nasledoval návrat do všednej reality.
Dodnes však neviem, či ju po tomto predĺženom víkende bolel zadok viac z motorky, alebo zo samotného pobytu.
Na otázku veku, mal som vtedy 24, ona 38.