Kdy poprvé?

Stále čekám na první setkání

Ahoj všem! :)
Tato otázka je asi hlavně pro muže, ale zajímavý bude rozhodně i pohled žen.
Chtěl bych se zeptat, jak dlouho vám trvalo, než se vám tady povedlo setkat s nějakou osobou.
Jsem zde již přes rok, a zatím jsem se zde se žádnou nesetkal (ano, jsem hetero)
Mám 18 let, nejsem tlustý, možná ani ne ošklivý (to už je individuální věc, jsem například holohlavý a docela ochlupený, takže to může některým ženám vadit), nejsem žádný hlupák (studuji na gymplu), takže inteligenčně by problém být neměl. Z tohohle důvodu jsem ale téma nezaložil...
Proste mě jen zajímá, jak dlouho jste čekali na své první setkání, a jestli mám ještě vůbec doufat. Chodil jsem i na dost chatů, napsal hodně ženám... A nikdy to nedopadlo...
Děkuji za případné odpovědi :)
Proboha chlape, vyraž do terénu! Internetový seznamky jsou jedno z nejhorších prostředí vůbec, kde se můžeš seznamovat. V nich většinou narazíš akorát na zamindrákovaný krávy, co si léčej svý sebevědomí, páč je na nich poměr muži/ženy zhruba 12:1. Nebo 120+ kg obludy, o který na ulici nikdo nezavadí ani pohledem.

Škola, metro, tramvaj, bus, kino, divadlo, zastávky MHD, supermarket, plovárna, ženy na lavičkách v parku, plesy, kluby atd... to je tvůj rajón! A neboj se oslovovat - většina tě asi "pošle do prdele", ale u jedný z 10 ti to vyjde.
Na jednu stranu mas pravdu, na druhou se tady seznamit da a ty zeny fakt nemusi byt zamindrakovane nebo obludy ;)
Dá, no... asi stejně jako když občas narazíš cikána, co nelže, nekrade a pracuje… *4*
Ja dneska uplně poprve ach och uch to byla slast *389*
Příspěvek byl uživatelem smazán.
meleš uplně pičoviny a budeš taky asi jeden z těch co si vrznou 2x za rok *60*