Příspěvek byl uživatelem smazán.
Příspěvek byl uživatelem smazán.
Moje zkušenost je naprosto tristní. Příroda mě obdařila opravdu tmavou hustou srstí, chtěla jsem zredukovat aspoň knírek a chlupy na bradě. Koupila jsem si permanentku do profesionálního kosmetického studia, tam mívají silnější IPL přístroje než co se volně prodávají pro domácí použití. Doporučeno bylo 5 aplikací a mělo to mít trvalý efekt. Absolvovala jsem 9 sezení (v doporučených intervalech), a efekt byl prakticky nulový. Po ošetření chlupy sice po nějaké době opravdu samy vypadly, ale na nový růst to nemělo vliv. Stálo mě to čas, peníze, trochu bolesti - a mám životní zkušenost, že je to na nic...
Pravděpodobně špatný salón a nebo používáš šampón na růst vlasů. To fungovat prostě musí. Puls spálí chlup i s kořínky a další vyroste po dlouhé době, ale ten se zase přepálí. Opravdu není důvod proč by to nemělo fungovat. (při správném používání).
Nejsem odborník, sama jsem nad tím dost přemýšlela. Ale teoreticky - když si spálíte kůži, taky po nějaké době aspoň částečně zregeneruje. I poškozený kořínek zřejmě svou činnost může obnovit, bude asi záležet na mnoha faktorech a uzdravovací schopnosti těla. V mém případě sice IPL zákroky nebyly úspěšné, beru ale jako pozitivum, že moje tělo je zdravé a schopné relativně rychlé regenerace.
Vlákno je na téma zkušeností - já svoji zkušenost napsala. Každý si na to musí udělat názor sám a kdo chce, nechť vyzkouší...
Vlákno je na téma zkušeností - já svoji zkušenost napsala. Každý si na to musí udělat názor sám a kdo chce, nechť vyzkouší...
Tak my mysleli , že se zu něco dozvíme , protože uvažujeme o koupi , no a nikdo asi nepoužívá.
Ten prirucni IPL depilator jsou vyhozene penize. Nelze pouzit na intimni citlive partie, ucinnost spatna. Mnohem efektivnejsi je depilace cukrovou pastou intim partie a vosk telo.
Sháněl jsem info o možnosti trvale epilace penisu a varlat, co jsem se dočetl, epilátor se prý na toto ale nemá pouzivat.