ked som ochutnal ako pubertiak tak mi nechutilo, neskor ked som skusal nove masturbacne techniky videl som video seflsuck, tak som to skusil, vsetko prehltol a bolo po bloku
odvtedy pri honeni si svoje davam stale
odvtedy pri honeni si svoje davam stale
Já vždy spapam seneno,buď to vylížem z pišulky alebo zlížem si z dlane...mňaaammmkaaa
Ja si striekam semeno do úst a potom prehltnem je to mňamka a chutí mi aj cudzie
Ja vlastne nemusím, takže ani blok nie je. 😀😀😀
Skúsil som prvýkrát až teraz po 60. Povedal som kurvičke, keď ho vyhoní na seba tak to zlížem. Stalo sa. Bol som prekvapený, že to bolo bez chute a zápachu/vône. Zase stačilo raz, moja záľuba to nebude, jedine z pičky lízať.
No uz niekolko krat som chcel skusit ,ale po tom co som sa urobil to vsetko opadlo zo mna a chut presla ,no nejako sa neviem prinutit ,mozno ak by som bol s nejakou,nejakym sexi perverznym parikom
Ahoj to je ako u mna. spravim sa a u nemam chut hltat semeno
Tiež to mám to rovnako, ale kým honim, tak všetko čo mi z neho vytečie zotriem prstom a zlizem. Predpokladám, že časom by som sa mohol preniesť aj cez tú nechuť po výstreku.
Příspěvek byl uživatelem smazán.
Aj rád papám svoje ale aj od iného ked je možnost.Chutí mi moc.
No Už to bude asi tak 10 rokov čo som bol ako sub. v Bdsm vzťahu.
Trvalo to asi tak rok. Ked som nebol s madam tak som mal neustále nasadený pás cudnosti, čo bolo väčšinou len na niekolko hodín denne. Keď mi dovolila sa vystriekať (čo bolo väčšinou tak raz za týždeň) vždy som si to musel všetko zjesť. (buď z kondómu, z jej nôh, prs, zo zeme atd....) niekedy som si musel ľahnúť na chrbát zdvihnúť nohy a striekať si priamo do úst.
vždy som sa tešil na orgazmus ale bezprostredne po ńom keď som si to musel "upratať" tak to som nenávidel a ona sa v tom vyslovene vyžívala a dbala na to aby som nič nevynechal. :) (upraveno)