Problém sa zoznámiť

Zlá skúsenosť zatiaľ

Máte taký zlú skúsenosť tu niekoho nájsť na dlhodobejšie priateľstvo výhodami.
Je to problém. Když se tu prezentuješ tak nějak seriózně, nikdo si tě nevšimne.
A když dáš něco odvážně, tak tak zase zmizí moment překvapení, kouknou a nazdar.
Nezbývá než komunikovat a třeba se sejít, což ale na první dobrou obvykle nedopadne, potřeba na tom makat🙂
Taky tady vidím problém se seznámit a ze Zlína a okolí tým tuplem :-))) hledám dlouhodobý vztah nic jen na jednu noc ale už to tady pomalu vzdávám:-/
Ano, mám odtut za ta dlouhá desetiletí už několik životních partnerek.
Za mne absolutní spokojenost.
Jak dlouho trvá vztah se životní partnerkou? Ptám se pro kamarádku.

Pro mě je dlouhodobý vztah nad 5 let (ne se vidět 1-2x za rok) a k němu jsem se s žádným amatérem za svých 20 let tady nepropracovala.
Myslím že těch 5 let je slušný výkon, záleží co se během nich rozvinulo. 🙂
Radostně se plácám po rameni, jak jsme oba skvělí a do předdůchodu bychom mohli vydržet. 🥂🍾 *1* (upraveno)
No přece celý život, v dobrém nebo nedobrém .-)
A obvykle ne jenom jeden život :_)
Nejsem zastáncem mnohomužství, pěkně one by one.

V tom asi bude ten háček. :) Jela jsem dvě pětiletky, jednu dvacetiletku a teď doufám alespoň v pětiletku.
...jako orthodoxní propagátor polyamory bych dokázal jmenovat pár argumentů, proč mít větší "smečku," ale je fakt, že kluci se v takové Rodině obvykle nedokážou snést na stejné úrovni.
Bohužel.
Po dlouhých letech musím smutně přiznat, že i ta monogamie má některé, sice nepatrné, leč nepopiratelné výhody. :_) (upraveno)
Ano, já teda hledám milence se vším všudy, co k tomu patří a nedaří se. Chlapi by rádi prcali bez zábran a ženskou použili jak matraci, ale to budu raději sama...
Ahojky ozvi se budu rád můžeme něco vymyslet zatím ppaapa
Co to je milenec se vším všudy? Partner? Přítel?

Protože jsem ženatý, mám milenku, není kamarádka s výhodami ani partnerka, je milenka se vším všudy.