This post has been deleted by user.
Naopak, kazdy pedofil, na ktereho se dojde, by nemel mit zadny pristup k detskym hrackam. Meli by u neho doma pravidelne probihat namatkove kontroly a mel by chodit pravidelne na leceni.
já nejsem policista ani právník. Ale záleží na tom, co je napsáno v popisku té místnosti. Pokud si tam někdo s někým dopisuje a vzrušuje se po netu, tak to bohužel trestné není. Trestné by bylo, pokud by třeba chtěl poslat nahé fotky těch "fakanů" nebo by dokonce domlouval sex s těmi "fakany".
Není náhodou lepší je nechat ať se vyblbnou tady ve virtuálním prostoru než aby to zkoušeli v realitě? Virtuální pedofil nikomu neublíží
Napsal by si to také tak, pokud by se jednalo o tvé děti?
Ano napsal protože je lepší když se tu ti pitomci pobaví spolu než aby to opravdu zkoušeli někde na děti. Tady děti nejsou a pokud ano tak to není chyba serveru ale rodičů
Ono by to šlo, ale někdo by nesměl být líný dát IP ban. Protože to by nemohl dát jenom jeden ale třeba tři.
Ono by to šlo, ale hlavně by se muselo někomu chtít. Takovej Seznam.cézet, když vás zablokuje v diskusích to má tak ošéfované, že už si nezadiskutujete a nepomohla mi ani VPN
Zablokovat IP nic neřeší.
Průměrný uživatel neumí používat VPN nebo onion browser. Takže často řeší.
This post has been deleted by user.
Právě že umi ;) stačí mu browser ;) atd ;)
(edited)
Už jako děti jsme snili o tom, dělat úplný hovno a mít z toho prachy, když člověk vyroste, tak přijde na to, že to nejde, ale jak vidíš tak to jde.

neschopnost postihnout uživate
nulové dlouhodobé řešení
Jedná se o místnosti s popiskem - jsi v boxerkach a hlídáš fakany-webku nemam ale ty jo
případně s drobnými úpravami.
sama jsem tyto místnosti hlásila více než 20-30x , s tím že přes dopoledne tu málo kdy jsem.
Toto celé se opakuje v řádech vyšších měsíců, možná i v řádu let
Takže k mému dotazu. Jak je možné že takovýto uživatel není trvale zablokován a hlavně policii.