Povídky (6)

Nieśmiały 2

Autor: niesmiala před 2 roky 1 1325 3

Lepszych wakacji nie mogłem sobie wymarzyć. Dwie cudowne kobiety, pogoda jak na zamówienie. Dziewczyny więcej się zajmują soba jak mną, ale nie narzekam, lubię patrzeć jak się pieszczą. Moja Anka mówi że teraz sobie uświadomił jak cudownie może być z kobietą. I powiem Wam że praktycznie odstąpiła Julce korzystanie z mojego kutasa . Julka za to chętnie korzysta , co mnie bardzo cieszy . Pytaliśmy…

Nieśmiały

Autor: niesmiala před 2 roky 2 1364 4

Zawsze teksty pisze tu Anka. Tym razem napiszę ja, jak to wygląda z mojej perspektywy. Pominęła tę historię, moim zdaniem to jedna z ciekawszych która się nam przydarzyła. Moja żona to fantastyczna kobieta, otwarta na nowe doświadczenia, układ mamy dość otwarty. Historia dość odległa, wydarzyła się na naszej ulubionej plaży. Czerwiec plaża jeszcze dość pusta , miejsce gdzie chodzimy się opalać w…

Hotel

Autor: niesmiala před 2 roky 1 1088 5

Miesiąc mija, jedziemy do Karpacza. Udało się zarezerwować pokój na dodatkowe 8 dni. Będziemy więc mieli takie małe 10 dniowe sex wczasy :) Do hotelu dotarliśmy już ok 12 , rozpakowujemy się, szybki prysznic i ruszamy w miasto. Znajdujemy fajną knajpkę , wczasie obiady snujemy plany na wieczór. Moja propozycja jest taka: Jeśli wszyscy się zgodzicie to zróbmy wieczorki pod dyktando. Co znaczy pod…

Wyjazd.

Autor: niesmiala před 2 roky 0 1196 2

Po zakończeniu igraszek , opowiadamy sobie jak to kto odebrał. Ewa : to mój pierwszy raz z wymianą partnerów, pierwsze doświadczenie z kobietą. Było super i liczę na powtórkę. Kuba : nie spodziewałem się że będę kiedyś w takim czwórkowym układzie. Powtórzmy to jak najszybciej. Jacek: wiedziałem że coś szykujecie, przypuszczałem że będziecie nas namawiały na wzajemne obciąganie. I wiecie co? w…

Nowy plan

Autor: niesmiala před 2 roky 1 1048 1

Rano w czasie śniadania planujemy co ciekawego mogłybyśmy wymyślić dla naszych chłopaków. Teraz to my z Ewą przejmiemy inicjatywę. Gdzieś ok 10 dzwoni mój Jacek, pyta jak nam wczoraj upłynął czas. Powiedziałem mu że upojnie i że się kochałyśmy. Chwila ciszy i i pyta czy jak przyjadą do nas to zrobimy im taki pokaz . Odpowiadam ,:jak się postaracie to kto wie, wpadnijcie na obiad o 15 i…

Ewa

Autor: niesmiala před 2 roky 1 1561 10

Otwieramy wino i zaczynamy maraton filmowy :)) Na poczatek starsze filmy, aż dochodzimy do takiego momentu kiedy okazuje się że scenki na naszych filmach są prawie identyczne. Dochodzimy do wniosku że to jest ten czas kiedy nasi mężowie sie odogadali i zaczeli sobie wzajemnie pokazywac co w domu kręcimy. Patrząc na daty filmów to tak trwało ze dwa lata, niezłe łotry :) Seans trwał dość długo,…