Jsem výtvarník a milovník klukovského i chlapského těla.
Oholený chlap po těle nejen, že je často antisexy, ale sáhnout si pak na kůži a málem pořezat se
je zrovna tak trapný. Příroda je mnohem moudřejší než merosexuálové.
Nebo vám se to líbí? Mě přijde, že ty chlupy je něco navíc pro oči. Takový rajcovní koření.
To jsem rád, že takové názory mezi ženami, jako napsala Berkana, a vlastně v tomhle tématu kupodivu většina žen, ještě jsou. Teď ještě takovou taky potkat ;)
no já nevim ale raděj studuji pohledem ženský než nejaké pány, jinak nejsem metrosexual !!!!! a sem vyholen protože si rádi doma zkoušíme co sex dá a třeba takovej med sundat z chlupu
Před 89. kdo z mužů nebyl chlupatý a neměl přinejmenším kníra, jako by nebyl. V dobových filmech to vypadá hrozně.
Doba se změnila, určitě (i u žen) jsou hezčí alespoň některé partie oholené.
Sám jsem bohužel chlupatý, osobně se mi to nelíbí, ve svém věku se holím aspoň někde.
Souhlasím a nejvíc vtipní jsou ti dost oplácaní, oholení kolem ocasu. Vylezou opticky ještě víc špeky a jejich rány po holení. Toto se pak nafotí a dá sem.
- a jejich kompletní vyholení , to je stejně blbá móda jako donedávna bylo preventivní odstranění slepého střeva.
Kdoví co bude za dalších pár dekád.
Možná pytlík na bočním vývodu, aby se nemuselo chodit na WC ...
Chlupatí chlapi
pohled na oholeného chlapa je antisexuální
Oholený chlap po těle nejen, že je často antisexy, ale sáhnout si pak na kůži a málem pořezat se
je zrovna tak trapný. Příroda je mnohem moudřejší než merosexuálové.
Nebo vám se to líbí? Mě přijde, že ty chlupy je něco navíc pro oči. Takový rajcovní koření.
Pouze na ženě
Mužnost z něj čiší... ;-)
Doba se změnila, určitě (i u žen) jsou hezčí alespoň některé partie oholené.
Sám jsem bohužel chlupatý, osobně se mi to nelíbí, ve svém věku se holím aspoň někde.
- a jejich kompletní vyholení , to je stejně blbá móda jako donedávna bylo preventivní odstranění slepého střeva.
Kdoví co bude za dalších pár dekád.