Stories (9)

Krásne prekvapeni

author: Ganicus 2 years ago 3 3281 15

Je zvykem, že neplánované akce jsou nejlepší. Osobní zkušenost to potvrzuje. Minulý víkend v sobotu celý den makačka v lese, Jelikož došel benzín do pily, sedl jsem do auta s kanystrem a šup na benzinku pro dalších 5 litrů. Když jsem se vrátil po zaplacení zpět do auta, blikal mi zmeškaný hovor od kámošky. No tak volám zpátky a ona, že jestli nejsem ve městě, že slaví s ženskýma narozky a…

Krásná nahoda

author: Ganicus 3 years ago 0 1958 2

K moři když se vypravillim, tak vždy na místo, kde plavky nepotřebuji. Je i mnohdy vzrušující pozorovat ženy, když jsou nahé nebo i jen částečně nahé a zkoumat jejich pohledy. Nebylo tomu i jinak než na menší pláži v zapadlé vísce na Makarské riviéře, kde se k ní muselo jít cca 200 m úzkou pěšinkou. Vzal jsem jen přes rameno ručník a nahý šel už rovnou na pláž. V autě, které jsem parkoval u…

Nuda pláž

author: Ganicus 3 years ago 1 2107 2

Rozhodli jsme se s kamarádkou se kterou jsme se léta neviděli, že si skočíme na pivko. Sedli si na terasu u jedné přehrady, a pak na nás přišla chuť si zaplavat. Plavky sice nebyly, ale to nám bylo jedno. Kousek je totiž nuda pláž. Využili jsme toho, odhodili oblečení, vykoupali se, a pak na sluníčku kecali vedle sebe. Pokukovali jsme na sebe a bylo rozhodnuto. I když tu nejsme sami, zasukame si.…

Překvápko u občerstvení...

author: Ganicus 3 years ago 1 6365 20

Byl jsem u kamaráda, který na svém pozemku provozuje sezónní hospůdku. Večer se něco vypilo a já slíbil, že když pojede ráno dělat logistiku a zdrží se, tak že se postarám, aby byly čisté stoly, popelníky, WC a podobně. Ranní slunce bylo v létě příjemné a tak když nikde nikdo, nechal jsem si na nohou jen cukle. Dílo se dařilo, roztopil se přenosný gril a za neprůhlednou bránou nebyl nikdo.…

Hospodský sen..

author: Ganicus 3 years ago 3 4359 15

Navazuji na příběh, který se odehrál jak v lese na houbách, tak na první návštěvě v hospůdce kousek od centra Ostravy. Konečně jsem v sobě odhalil nejen nahotu ve své přirozené podobě, ale i praktiku CFNM (nahý muž, oblečené ženy) a vyrazil na předem telefonicky domluvenou akci mých kamarádek. Vzrušení z představy, že už to nebudou jen dvě ženy, ale rovnou plná hospůdka jejich kamarádek mne…

Na Rabu je krásně..

author: Ganicus 3 years ago 3 7288 8

Jeden můj kamarád z Brna ze studií svého času zavolal, že jedou na ostrov nudistických pláží v Chorvatsku, konkrétně na Rab. Sice nudná jízda autobusem, ale tím, že byly nějaké storna, tak na dva týdny i s dopravou za 3500,- Kč to prostě nešlo odmítnout. Sbalil jsem věci doslova na poslední chvíli, sedl do auta a dojel do Brna. Byl fo celkem fofr. Na batohu mi visely ploutve, brýle a šnorchl neb…

Není masáž jako masáž...

author: Ganicus 3 years ago 3 5118 14

Když jsem před léty uvažoval nad tím, jak využít svůj koníček, to znamená znalosti anatomie, napadlo mě kromě medicíny zhodnotit i své fyzické dispozice u masérského stolu. Vyhledal jsem si kurz a i když nebyl zrovna nejlevnější a dlužno dodat nejlehčí, neprohloupil jsem. S radostí získaného a vydřeného certifikátu začal jsem nejprve u známých a kamarádů za nějaké penízky ve skromném prostředí…

Z lesa do Ostravy..

author: Ganicus 3 years ago 0 1050 4

Navazuji na svůj zážitek z lesa na houbách, kde jsem se vrátil celý od šlehačky, hořčice a jiných doplňků z chaty rozkoše. Náhoda, po které jsem vždy vlastně toužil se stala jakýmsi vnitřním probuzením, že se podařilo odhalit můj vnitřní postoj k sexu jako takovému. Telefon napsaný nad ocasem jsem si uložil s nápisem CFNM reál. Denně jsem si dodával kousek odvahy, jestli mám zavolat a říkal si,…

Překvapení na houbách...

author: Ganicus 3 years ago 5 7212 22

Byl příjemný letní den v Beskydech a my byli s partou na chatě hluboko v lesích. Na terase byl pěkný výhled na okolí a protože se rád opaluji nahý (a nebyl jsem sám), po nějaké skleničce nás napadlo, že zajdeme na houby. Představa na smaženici na ohni v kotlíku se ujala, a tak jsme se rozhodli na houby jít. Měl jsem na sobě jen boty a u sebe erární košík z chaty. Ušel jsem nějakou trasu a uviděl…