Povídky (11)

Valentín mimo kontrolu - pokračovanie

Autor: Rasto_svk před rokem 4 2810 21

Priame pokračovanie prvej časti. Ráno som sa zobudil s miernou bolesťou hlavy. Víno. Veľa vína. Manželka ešte spala. Ten pohľad ako nahá spí, čiastočne prikrytá paplónom sa nikdy neomrzí. Vstal som dal som si sprchu. Vrátil som sa späť do izby a stále spala. Tak som sa obliekol a šiel som dole. Mali sme krásny výhľad priamo na svah. Na svahu sa už veselo lyžovalo. Nalial som si pohárik whiskey…

Valentín mimo kontrolu. (súťažná)

Autor: Rasto_svk před rokem 2 3674 33

V práci sme dokončili veľký projekt a dostali sme ako poďakovanie od klienta horskú chatu v Alpách na pár dní. Lyžovačka presne na Valentína. Kto by to odmietol. Miesta tam bolo dosť tak sme sa dohodli že zoberieme manželky, priateľky a pojdeme. V práci sme 4 chlapy. Ja a šéf sme ženatý a ďalší dvaja majú priateľku. V deň odjazdu šéfovi ochoreli deti a tak jeho žena ostala doma. Jeden kolega sa…

V Egypte časť 2. (súťažná)

Autor: Rasto_svk před 2 roky 5 2595 11

Toto je priame pokračovanie prvej časti. Deň 6. Prišli sme pred dvere a otvorili. Bolo odomknuté. Dnu bola totálna tma. Vôbec nebolo možné rozoznať veľkosť miestnosti ani či tam niekto je. V strede viseli zo stropu dve reťaze a bolo tam veľmi slabé svetlo. Nad dverami cez ktoré sme prišli svietilo zelené svetlo exit. Inak úplná tma. Vykročili sme smerom k reťaziam. Oči si pomaly zvykali na…

Na chate - Prvý výprask (súťažná)

Autor: Rasto_svk před 2 roky 9 4584 24

Toto je skutočný príbeh z čias keď sme sa s manželkou spoznali. Chodili sme spolu asi pol roka a hormóny v nás vreli. Sex sme mali aj niekoľko krát denne. Boli sme pozvaný na jednu chatu kde oslavoval moj kamoš 20 rokov. My s manželkou sme mali vtedy 22. Bola to stará chata s tenkými dverami a stenami. Hneď po príchode sme si to rozdali. Boli sme pritom dosť hlučný. Posteľ vrzgala a manzelka sa…

V Egypte časť 1. (súťažná)

Autor: Rasto_svk před 3 roky 8 5679 24

S manželkou sme využili výhodné ceny a na poslednú chvíľu sme sa vybrali na dovolenku. Last minute – Egypt – Hurghada – 5 hviezdičkový hotel – 10 dní. Do Egypta sme prileteli uprostred noci. Ešte hodinu sme išli autobusom. Dve hodiny sme čakali na recepcii. Konečne sme prišli na izbu. Krásna veľká s úžasným výhľadom na more. Najkrajší bol ale pohľad na ten dokonale nasvietený areál. Z celej cesty…

V kempingu sme hrali fľašu

Autor: Rasto_svk před 3 roky 2 4385 18

Ako každý rok aj tento sme sa vybrali na pár dní kempovať. Vyhliadli sme si pekný kemp pri Balatóne hneď pri vode. Tento rok keď všetko ovplyvňuje korona a my toho máme plné zuby sme sa tešili ešte viac. Zbalili sme komplet kempingovu vybavu stan a všetko čo je potrebné.  Hneď po príchode nám oznámili nejaký zmetok a že naša rezervácia je na iný dátum a oni sú bohužiaľ plný. Museli sme ísť do…

Pri jazere s nečakaným hosťom (súťažná)

Autor: Rasto_svk před 3 roky 3 4737 30

Konečne sa oteplilo. Manželka na mňa tlačila že poďme na prechádzku ale mne sa vôbec nechcelo. Naliehala tak si vravím ok ale budeš to mať s bonusom. Návrhol som že v nedeľu by sme si mohli urobiť na obed piknik. Úplne sa rozžiarila a súhlasila. Po raňajkách som začal pripravovať veci na piknik. Opiekol som toasty, pripravil šalát, dresing, kečup a začal som baliť do batohu. Keď sa maľovala tak…

Keď príde elektrikár (súťažná)

Autor: Rasto_svk před 3 roky 10 3484 32

Pred pár týždňami sa nám stala crazy vec. Na sobotu sme sa s manželkou dohodli že sa pohráme. To znamená že celú sobotu je moja otrokyňa. Ráno mi nepripravila raňajky presne podľa pokynov ktoré som jej večer nechal na stole tak som ju priputal v obývačke do kríža. Ruky som priviazal k háčikom v strope a nohy o skriňu a komodu. Takže stála pekne natiahnutá do X. A následne som jej oznámil trest -…

Na internáte III.

Autor: Rasto_svk před 4 roky 2 2352 12

Posledné dni to bolo drsné, páči sa mi to. Myslím že Lucia dnes príde. Som zvedavý ako sa popasuje s tým maliarom. Rozruch tam robí už od 8:00. Nechápem prečo aj v sobotu nám tu robia hluk... Dnes musím Lucii vymyslieť niečo extra s novými hračkami. Vytiahnem GoPro skontrolujem baterku a dám nabíjať. Dnes si to natočím v kvalite. Hodím sprchu a trochu poupratujem. 8:55 a počujem maliara ako…

Na internáte II.

Autor: Rasto_svk před 4 roky 4 3663 17

Priame pokračovanie mojej prvej poviedky: https://www.amateri.com/cs/povidky/7011/na-internate Prebúdzam sa plný výčitiek s bolesťou hlavy, niečo tu búcha. Spolubývajúci sa balí, odchádza. Na chdobe divné hlasy. Asi sa rozhodli konečne dokončiť maľovku. Včera sa to zvrtlo... To som prehnal... Ten alkohol mi nerobí dobre...  V tom si spomeniem že som si urobil pár fotiek. Chytám mobil a pozerám…